Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Saturday, December 28, 2013

Nasi bamboo

Assalamualaikum..

Jjcm kali ni, nasi bamboo..
Lokasi di simpang menghala ke felda hotspring..btol btol sebelah selekoh..

Ni 1st time try..selalu nasi kukus jek..
Tapi kali ni ada kelainan skit..nasi bamboo..rasa mcm mkn nasi kukus..mmg die kukus tp dlm buluh le..hehe..

Kesedapan adalah 4 bintang sbb mkn bersama ayam goreng berempah panas2..ada jugak ayam kampung, burung puyuh dan jugak ayam panggang..incik suami mkn bersama ayam panggang tp ayam goreng aku lagi toorrbaiikk..hahha..

Ade jugak menu lain, nasi ayam,laksa dan bermacam jenis cendol.. If lucky, sebelah kedai kdg2 ada orang park jual durian kampung lambakk..

Uols, if berminat nak jjcm di luar kl, boleh la singgah kedai nasi bamboo ni..dan truslah check in ke felda hotspring gituu..cadangan jek tau..
Dah alang2 smpai kann..trusla check in..x jauh pon..lebih kurang 1 stgh jam sampai..

kasi tepek gambar utk pembuktian kite dah pegi sana. 

4 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Yummy....rietta cuma pernah dgr kwn cerita, itu pun semasa dia bertugas di sarawak....hr nie bru tgk pictanya, ntah bila pula nk merasa...

Ayang Noorainie said...

Sedapp..bolelah try bila ada free nnti ye..

:: Cik Viva :: said...

Menarik jugak nasik dalam buluh ni..kena pulak dengan ayam goreng berempah tu..

Cicada2nd said...

aku yg balik kg pun x pernah singgah sini.