Hobi yang berkubur

Assalamualaikum..

Rasanya jarang bercerita psl hobi aku membowling kt blog ni..aku ingat pon dh hampir trkubur..

Tetibee...

Ade tonerment boling wakil utk sukan bulan 5 ni..

Teammate boling satu masa dulu trus roger tanpa memikirkan org lain utk ajk buat grup..

Dan lgi best nak taja 3/4 dari yuran utk team kami..aku pon onn laaa..huntunnggg..hihii..yuran die rm300 utk 1 team..kene baya sendri sbb kelab sukan kedekut taik idong masin..

Mahalll takkkk?? 

Demi main utk hobi, kami sanggup..

Kebetulan bln ni turn aku dpt kutu..soo..marilaahh kite rembat satu ball..yee haa..

Nahh..nak show off skit my ball dan #ootd bersama my new toy..
Next entry aku story psl hari kejadian..sume gamba dari pengurus kami..kemainn siap ade pengurus uuuu..kehlass kann..


kaler pepel itu wajib..ini proses tebuk lobang.
sori adik, dlm byk barang kita bole share tp yg ini kenot kenot sbb ni lefthanded ball..legee iols..heheee..

#ootd with my toy..

0 Comments