Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Tuesday, April 22, 2014

Bacaan yasin dan doa selamat

Assalamualaikum..
Kejadian jumaat lepas..
Unit aku berhasrat untuk buat majlis kecil bacaan yasin dan doa selamat..
Memasing dah niat lama so niat tu haruslah dikotakan jugak..
Kebetulan hari yang sama ada latihan firedrill kt opis..gasakk.trus mintak latihan tu buat lepas majlis kitorang..
Kang tak infom awal mau plak loceng bunyi, sume pakat turun, kami plak 1 unit dok baca yasinn... Tak ke pelik camtu kan?..
Kita merancang Allah yang menentukan..walau ada rintangan tp alhamdulilah majlis berjalan dengan jayanya.. Makan makan berlarutan sampai ke petang uols..senak perut...

stanby dah

barisan urus setia majlis kengkonon..
with boses..

Tn Hj meminpin bacaan untuk kami

antara juadah potluck..simple jek tapi kenyang btol..
ni juadah lepas lunch - nasi arab..


4 comments:

Farah Waheda Wahid said...

wah meriahnya makanan....

:: idzwa :: said...

pot luck yg tak menahan tuh!

salzahari said...

best nye..kami pun ada tp mkn odar takde la sedapp cam korang

salzahari said...

best nye..kami pun ada tp mkn odar takde la sedapp cam korang