Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Friday, April 11, 2014

Berbaskin and robbins

Assalamualaikum..

Sesekali basahkan tekak ngn eskrem yang agak mahal ape salahnye kan??

Sesekali jek mampulah ok..2-3 kali kalu, botaklah kapla mama n papa korang ni..kuikuikuii..

Kenapelah petronas bukit jelutong tu ada kiosk eskrem baskin n robin...hari hari lalu isi minyak mesti terkenang kenang...sabaaarr jek la...

Sesekali jugak nak rasa kek eskrem dari baskin robin boleh tak papa?? Hikhokhikhokkk...

Aku labelkan eskrem ni eskrem mahal..

Ask for free test..memang keje aku n aireen mengetest sume perisa..kekeke..

Papa, agak agak eskrem mane yang paling mahal dan sedap? Adik nak test rasa gak ni..

Kesudahannya amek yg ini je..
Flava vanila n coklat..
Licin dua bradik makan..mama dapat sipi sipi saje hokey!..

Flava mint choc chip ni fav papa..
Mama pon dapat sipi sipi jugak..pffttt..

Kakak dengan muka kegembiraan..

Adik? Ni 1st test..

Lepas tu die nak suap sendiri..
Lepas tu mama ngange je ye dik..

Is ok..anak anak hepi, mama pon hepi skali..

P/s: mcm kene repet lg jek ni wahai papa..huhuhuu..

No comments: