Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Tuesday, April 8, 2014

Sedang membayar 'hutang'

Assalamualaikum...
In sya allah dalam masa terdekat saya sedang bertungkus lumus membayar hutang puasa.. bulan ramadhan dah bau bau tak lama lagi, hutang masih berbaki banyakkk lagi..bersalinkan qaid time puasa, awal puasa..makanya mencicitla aku nak mengganti..
Semoga saya diberikan kekuatan mental dan fizikal sepanjang proses bayar hutang ni..
Doakan ye.. Korang dah ganti blom? Kalau blom tu moh le kite sesama bayar hutang yee..
Pasal berbuka, kat opis aku ni ada jual sambal itam belimbing buluh mmg ngam la utk buat lauk sahur nanti..makan ngan nasi panas+telur dadar..perghhhh..
Alhamdulilah malam td dah merasmikan sambal ni..
Sambal belimbing hitam..
Homemade by kak syafinar..

Ikan keli salai masak lemak cili api..

Mak kirim semalam kat suami..
Kebetulan suami singgah ceras nak hantar kemera gopro abah..
terus mak tapau untuk aku berbuka...terharuuuuu...
Rezeki namanya walaupun hanya tulang ikan ku dapat..ni mesti incik suami rempit sampai tercabut sgala isi ikan..kuikuikui..

repet makan untuk kali ke2 sambil teman suami makan..Trus sahur untuk nextday..

Total makan nasi selang sejam adalah 2 pinggan okehh..

**tepuk dahi**



2 comments:

:: idzwa :: said...

18 hari okehhhhh.....

zulhilmi tempoyak said...

InsyaAllah boleh...

mulakan..!!!

:)