Suntikan vaksin h1n1

Assalamualaikum..
Kejadian semalam..
Opis aku ada menyediakan perkhidmatan percuma suntikan vaksin untuk staff sementara stok masih ada..
Bagi staff yang berminat boleh mendapatkan suntikan percuma di opis..aku berminat nak tadah lengan kt mereka..hehehe..
Ia hanyalah vaksin..dulukan pernah ada kes h1n1 kt malaysia..rasanya dalam tahun 2008 kot..kami ditugaskan jd frontliner kt pintu masuk kt klia sana..so kene amek atas dasar keselamatan dari jangkitan..tp masa tu aku terkecuali sbb pregnankan aireen..legee iols..hehe..
Kali ni saja amek utk pertahanan diri..
Aku tak pasti plak orang awam bole amek ke tak..nnti pegi tanya kt kk yang berhampiran.. Jangan tanya lelebih kt aku sbb aku tak tau.serius..
Kesan sampingan kebas skit kt lengan kanan..tadah tangan kanan sebab aku adalah lefthanded person.. Sape sama ngan aku sep sikittt..hehehe..
Isi borang persetujuan
tulis nama kt sini plak..
1,2,3 ..makk nebess hokeyy..
padahal bersalin lg sakit wooo..

pejam mata kasi dramatik skit..
sakit mcm kene cubit jek..cubit lg sakit kot..

ko tgk sister ni sebelah tangan jek cocok aku..
dah ramai sgt kot die cocok orang..selamberr je die...

p/s : baru berjinak dgn apps pic say ni..mcm best plak.
blogger ben ashaari selalu guna tp xtau la apps yang sama ngn aku ke tak..

nak ke aku buat tutorial? senang sebab skang ni aku adalah mobile blogger dah..
mudah, cepat, ringkas tp kekadang lembs gak nak updet blog..kikiki..
faktor hati tak sekata ngn kehendak jari kot...

0 Comments