Surprise kek untuk birthday papa

Assalamualaikum..

15082014 birthday untuk papa pulak..

2 birthday dalam 1 bulan.. sib baik adik bulan 7 tu pon adik terkeluar 4 hari sebelum bulan 8..kalau tak, bulan 8 jugak la die..memang papa dorang bajet nak semua anak bulan 8..pppffttt..

Buat simple untuk family kecik aku kat rumah lepas keje..plan sorang sorang uols..
cuma present die aku mintak kawan deliver ke opis die..sebab hadiah tu aku beli dari kawan aku tu..nak mintak poskan tp die willing nak cod trus ke opis husban aku sebab nak jumpe skali..time kasih kawan..
tu pon surprise untuk die..huhuhu... baikk tak binik die..baikk takk?? kikiiki...

balik keje trus amik kek yang aku order dari mama kawan aireen..
ni pon plan terkejut2..sib baiklah mama kawan aireen willing nak buat..
die tanye nak kek cemane, so aku jawab bedal jek la kek ape janji kaler merah putih..
tanak susahkan die sebabnye aku mintak last minit..maka aku folo je ape design die nak buat..
i trust on her..

dann tadddaaa ni kek die..



simple and i loikee it soo much..
tq fren..

letak kt meja trus jadi gini..cehh..
ni mukadimah jek ni..ko tunggu last entry..hahaha..

ni la orangnye yang tambah art kat kek..

 Ade kisah yang terjadi masa menunggu papa dorang balik.. yang ni aku buat entry khas yee..hihih...

Happy birthday, Love..
ni je yang adindamu mampu bagi..
nak bagi lelebih, tgh bulan kannnn..

potong kek bertiga..

up lagi 1 gambar..

bebudak ni yang eksaited sebenarnya..
sesi suap suap anak dan bapak..
sumbat kek kt papa tu dik..hehee..
wefie family potrait..
wajib..
haaaaa...ko tengookkk...
yang ini art and deco sepenuhnya umpama main game fruit ninja kt dlm hp tuh..
keje si anak bujang while mama sibuk kt dapur, papa sibuk updet status kt fb..
patutlaa senyappp tak bunyi..upernye tangan dok berjalan..


Yours Truly ;P

5 Comments

Ismi Ana said…
Hahahahaa...anak sapo ni eh jang. Abis dah rupa kek tu dikejekan. Kih3 ><
seni tu seni anak bujang...ekekekeke...masterpiece...
miss kepeng said…
haha.. kelakar lahh..
Singgah dari segmen "Senarai URL blog Mia Liana

jemput singgah blog Wawa - KLIK
irrayyan said…
happy birthday
Blogwalking dari segmen URL Blog kak mia
Jom singgah irrayyan.com
Izwa Kamaruddin said…
ya hampunnnn kek itu!!kekekek..