Fly me to Krabi with DiGi & Malindo Air!

Assalamualaikum..

Bismillahirrahmanirrahim..

fuhh kiri, fuhh kanan..

*fingers crossed**

With the entry of  Fly me to Krabi with DiGi & Malindo Air! , besar harapan untuk aku, seorang blogger picisan mencuba nasib nak menang, menang, menangg dengan DITAJA SEPENUHNYA..hohoho..

I am love to experience my 1st time to KRABi for :

The beautiful beaches and islands itself :

 
 
The nighlife santuary:
 
 
 
Shop till u drop :
 
 
 and the most important is :
my 1st oversea's honeymoon with the one i love the most ..hehehe..
(wish to get 2 tickets..melampau takk)
 
 
 
sape taknak kan?? all incluvie beb.. takpe cuba jee.. tak cube tak tau ye dakk..
tenkiu soo much to nuffnang for this contest shoutout.. i'll try my luck ..:D

To DIGI :
http://new.digi.com.my/Page/landing/default/home


Kenape perlu pilih saya?

1. Saya seorang pengguna tegar DiGi sejak awal penglibatan Digi ..mula guna sejak tahun 2000 which is prepaid time tu adalah rm100.. rm100 ok?? dan masih setia dengan khidmat anda sehingga sekarang even dah bertukar nombor dari 016-3667437 kepada 0149712982 ..(siap publish no..matikklah kalau stalker aku tauu no nih..hahaha)

2. Suka dengan iklan iklan promosi digi..paling best maskot kuning tuh.. asal takde coverage mesti akan merindui orang kuning ni.. pernah satu ketika dulu, tgh hiking dalam hutan, siap buat wishlist supaya orang kuning akan menemani saya di atas puncak..hahaha.. gilerr!!




3.  Digi adalah pilihan yang terbaik untuk saya setakat ini.. no doubt!
     Always the smarter choice..


To MALINDO AIR :

http://www.malindoair.com/

 Kenape perlu pilih saya?

1. Kerana saya tidak berkesempatan nak mencuba khidmat dari syarikat penerbangan ini.. jika terpilih, ini adalah rekod pertama peribadi saya dapat berpeluang merasa naik kapal terbang dari malindo air.. ohsemmm isn't ?? lagii ohseemmm naik dengan DITAJA uolsss!!... ohsemmm berganda namanya ni..

2. Financial matters.. saya adalah suka travel tapi travel atas darat jek laa.. nak gi jejauh harus pikir banyak banyakkkk kali even tho , ada sales yang kebaaabommm.. tapi saya usharr dari kejauhan.. full of commitment katenyee.. sobb sobb sobb.. * meratapi la plakk**

3. To be honest, saya akan rasa sangat teruja dan berbangga jika berpeluang untuk merasa khidmat servis dari kakitangan di malindo air ni.. **pleasee choose me, pleasee choose me**



Jika terpilih, hotel yang akan menaja penginapan saya dan blogger lain yang terpilih adalah Mercure Krabi Deevana, hotel partner of Asia Web Direct. 


Mercure Krabi Deevana
the view

the room
 
hotel partners of Asia web direct
 
http://www.asiawebdirect.com/
 
hoohohoho.. bestt kan?? bestt kan??
gilerr tak besttt..
 
tak penah keluar dari Malaysia ni..
wajib lah saya terlajakkk terujaa..hahahaa...
 
 
Guys, wish me luck ok..
 
Hope everything goes smoothly..tak menang takpe, at least i am try my best to promote my blog to them..
 
i lovee my blog soo muchh...xoxo
 



Yours Truly ;P

2 Comments

mush said…
wohooo bestt...gud luck
nini said…
wow...best best...so how ?