Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Tuesday, October 14, 2014

Ice Cream Goreng From Nestle

Assalamualaikum..

Saje nak show off kat korang yang kita dah makan ais krim goreng dari nestle..

Lepas ni korang bolehlah show off kat supermarket sana cari ais kerim goreng jugak..hahahaa...

meh sini nak tunjuk cara-cara nak membuatnya..
mudah semudah 1,2,3 siapppp!!

ais krim goreng ready made dari nestle..
1st time try..amek perisa coklat..
step 1 : panaskan minyak.

Step 2 : minyak dah panas, masukkan ais krim goreng.
goreng dalam masa 8-10 saat saja ok..agak2 kulit dah bertukar kaler gold gold..
terlebih goreng, meleleh la ais krim tu dlm kuali..kekekeke..


step 3 : tadaaaaa!!
boleh makan dah..sedappp!!
rangup diluar, cayaq di dalam..
nyummmss!!
sila abaikan perbezaan kaler 3-3 ais krim tuh..
manusia jenis tak sabar cam ni laa..

Sesuai untuk santapan minum petang bersama keluarga..

Selamat Mencuba!



Yours Truly ;P

3 comments:

msredcheesecake said...

Rasanya sedap macam buat sendiri tak.

Ismi Ana said...

Haha..ni mesti kes nak makan cepat. Tu waner aiskrim pucat tuh. :D ana selalu nak makan aiskrim goreng, buat sendiri je. Sedapp. Hihi.

idzwa kamaruddin said...

dah berbulan beli tapi tak buat2 lagik..adeh laaaa