Interprem dalam entry blogger femes Kak Jeng Viruspadu

Assalamualaikum..

hahahaa.. tajuk macam mintak trefik tinggi melangit ok!

takdela, saje terkaget kaget sesekali terinterprem msuk dalam blog blogger femes emes..kiutt sesangatt..

kenape aku boleh tersumbat masuk dalam entri kak jeng viruspadu nih?

hahaaaa..sebab terjebak dengan beauty produk keluaran adinda beliau, #bbcream #seqybeauty..
kebetulan stok sedia ada dah abis, keluar plak produk kiut dari family noh, trus ku cuba.. kebetulan lagi time tu kak jeng ada kat peedee, dan aku pon ade kat peedee.. dan lokasi pon dekat sangat..maka terus wasap beliau nak jumpe and nak beli terus.

port tunggu kat baden baden bundle, bt 4 port dickson. zass zasss zasss terus sampai..

nahh bukti aku jumpe kak jeng viruspadu.. sekarang beliau dah jadi kak era farijeng..heheheeee..

credit pic from blog viruspadu.

dah seminggu pkai bbcream nih..result ??
tunggu entri khas pasal bbcream ni ye..

aku ni pembeli barang2 yang dijual oleh family noh.. barang barang dorang kiut kiut kott macam tokeinye..hihihi...

pin tudung - kak ira noh
glitter chiffon shawl - ceera noh
bbcream segybeauty - sepet noh tapi beli kat kak jeng zaimah noh (viruspadu)..

rasanya dulu aku kekecik penah beli sesuatu kat kedai arwah abah dorang, pakcik noh..maklumlah sekampung kitee..
hiii..

sapot orang kampung berbisnes gituu..


daaaaa....

Yours Truly ;P

0 Comments