Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Wednesday, December 10, 2014

Gaya Duduk Dalam Troli

Assalamualaikum..

Anak anak korang ada tak duduk kat troli supermarket macam gaya anak aku duduk ni??

Aku pelik sebab kakaknye tak penah duduk gaya pelik pelik ni..sopann jek die..hmmm tu la beza anak pompuan dengan anak lelaki kot.. yang laki nih akal die 'lebih' sikit gamaknye..

Nak membesar ni memang bermacam rasa mendapat dari anak bujang nih..
kesian kakak, tak banyak sangat story mory untuk die.. tak pe, nanti mama korek korek sikit citer untuk kakak..spesel punye.. tunggu ye kakak..

Skang layan kerenah si adik ni ..
Dah masuk entry ketiga untuk hari ni pasal diee jekk.. amboii..konker blog mama nampakk??

tu seliper bunga bunga tu kakak die punye masa kakak kecik..
pon aci redah jek nak sangat pakai..lantokkkan..
 

alamak! sila abaikan gamba sensod kt belakang tuh..


Yours Truly ;P

1 comment:

Bitt (double IS) said...

ismeth dulu suka duduk mcm ni tapi masa tu dia pakai pampers tak terasa tersepit sangat...aggagagaga