Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

lazada april

Lazada Malaysia

Tuesday, March 10, 2015

Pantai Remis, Kuala Selangor

 Assalamualaikum..
 
Balik dari pasar basah kat pasir penambang nun,
weols terus cari lokasi untuk makan tengah hari.
hajat nak makan kt kedai biasa kt simpang pantai remis tu tapi tutup pulak..
nak makan kat jeram, kene pegi reramai sbb family akku ni bukan jenis kaki makan..
nanti merugikan..
 
so terjah kedai mana yang hado sajok la..
overall so so saje..
tak amek gambar makan pon sebab tak menyelerakan langsung..
sorrii.. salah kedai pegi..huhu..
asal kenyang sudah..
 
so mari layan kerenah anak anak sementara nak tunggu makanan siap di masak..
 
happy jek tengok dorang..
masa ni jam 2 petang..matahari tegak di atas kepala..
panas membahang jemur tepi pantai..
gasakkkk!!
 
 
 
 
 
 
 
kembang setaman pulak muka iols pakai instant shawl babes naelofar nih..
hmmm... lantokk kan..

3 comments:

Julia Johari said...

Budak2 suka pantai...tenang, mendamaikan...seronok!

idzwa kamaruddin said...

seronok nyer berpanas panasan ;)

Farha Kimah said...

jalan2 amik angin best kan hehe~
lama sy tak wat review tempat2 jejalan ni hehe