Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Friday, April 17, 2015

Good Luck Kakak And The Team!

 Assalamualaikum..
 
Hari ni aireen ada sukaneka kat sekolah skttdijaya..
Kebiasaan sekolah petang, tetibe hari ni kene sekolah pagi..
terkujat mama!
Sesudah subuh dah keluar rumah semata kene hantar kakak ke sekolah.
tapi tetaplah jemm nyee ponnn lahaii!!..stressss makk!!
 
Kalut jugak siapkan bekal roti sapu jem stroberi + air sirap (wajib). bagi air kosong nanti die tuka sendiri kt kantin..bagusss sangat kakak ni..
Macam ni kot perasaan mak mak yang anaknye pegi sekolah subuh sepi'e kan..
 
 
Sempat snap banner tepi sekolah..
Acara tahun 1 cuma sukaneka sahaja..
 
Muka eksaited nak bersukaneka..
 
Jumpe geng.
Nur Aireen Qaisara + Nur Aina Qaisara..
hahahaa...
terus minta masukkan tudung ke dalam baju..nak sama sama ngn kawan die..
pengaruh rakan sebaya memang menebal sungguh!..
 
Rasa macam nak stay tengok kakak bersukaneka..
tapii kene halau ngn kakak..
siap cakap : 'mama pegi la keje cepat nanti lambat masuk opis..'
kemainnn die ni tauu..
 
maka, mama dengan kecewa menuju ke pagar sekolahh..
sobb sobb sobb..
 
 
Good Luck to Kakak and The Geng!
 
 

1 comment:

Ratu Hatiku said...

Seronoknya....Good luck kakak..