Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Monday, April 27, 2015

Jodoh kita setakat ini saja

Assalamualaikum..

Tak ku sangkaa..

Jodoh kita hanya bertahan selama hampir 8 tahun saja.. And u will be missed..sob sob sobb..

Apee???

Apeee???

Tengok tu negative thinkingg..

Noo nooo nooo..



Jodoh bersama my luvly purselaa..


Hadiah hantaran perkahwinan..
Dah usang sangat smpai logo pon dah tercabut..
Purse paling lama pkai sepanjang aku hidup..hahaa...pecah rekod..
Nak buang ke tak?
Sayang pulak nak buang..
Ke nak simpan jd tukun??
Arghhhh pening..

Sebagai pengganti..
Hai Alfio Raldo..
Pliss be nice to mommaa ok..
gift masa gi event aritu..
Dapat plak color purple..
Vavavaa.. Heksitedd sgtt tauu..

Tau tau jee nak jadi pengganti kepada carlorino tu...hehe..


-mrspuex-


3 comments:

aisyah ambris said...

tahan jg ye carlorino smpai 8 tahun..hehe

Amanda Suria said...

Selalu yg mhl tu la yg kita bawa ke hulu ke hilir kan...SA pun kalau pakai wallet pilih yg betul2 elok dan tahan lama

emma diana said...

jangan di buang , simpan ia biar jadi kenangan :) heheheh

jom shopping sini pulak bawah RM50 :) Awasss !! Hanya wanita sahaja boleh baca , lelaki tak boleh tapi sang suami nak belikan sang isteri boleh baca . jemput jemput :)

http://matalensajemariberceloteh.blogspot.com/2015/04/mascara-fibre-love-alpha-pink.html