Review :: Baju Menyusu Trendy di Butik FeedMilk

Assalamualaikum..
Pakaian menyusu muslimah yang cantik, mengikut trend terkini pastinya manjadi idaman kalbu setiap ibu-ibu yang menyusukan badan kepada bayi-bayi yang comel. Susu ibu memang makanan terbaik buat bayi. Almaklum lah, ibu mana yang taknak untuk menyusukan anaknya sendiri kan?
 Menyusukan bayi, tidak bermakna ibu-ibu tidak dapat menggayakan baju yg cantik cantik. Berita baik untuk ibu semua, feedmilk ada mengeluarkan pakaian untuk menyusu yg cantik dan yg pastinya trendy untuk korang semua. Jom kita tengok collection dari feedmilk.
 
Kan saya dah cakap cantikk? Apa lagi korang pergi laa tengok page dorang, mesti lagi banyak design yg memeikat hati korang. Lepas ni korang pun boleh melaram macam anak dara. Hahahaaha..
Kalau dah ada baju menyusu TRENDY daripada Feedmilk ni, tapi penghasilan susu badan kurang, susu DROP, susu badan sikit boleh ikhtiarkan dengan 1 produk Feedmilk, iaitu #Feedmilkbooster : Habbasyi Oil.
Habbasyi Oil ini adalah 100% makanan sunnah dan dah bantu ramai ibu yang ada masalah susu sikit menjadi susu PEKAT, BANYAK dan BERKHASIAT.
100%original daripada minyak Habbatus Sawda.! makanan sunnah yang boleh diamalkan oleh semua orang. Whatsapp " Milkbooster Feedmilk" ke 017 674 4960 sebab ade PROMOSI terbaik sekarang! insyaALLAH.
  Maklumat lanjut:
 
Instagram : @feedmilk
Website : www.feedmilk.com
Whatsapp : 016-6744960

  
Tags : blouse menyusu, baju menyusu, jubah menyusu, baju mengandung, pakaian ibu,breast feeding, jubah, blouse, baby, pregnant mum, ibu mengandung, susu, trendy, selesa, terbaru, fashion, dress, dress menyusu, pakaian ibu, dress menyusu, jubah sopan, jubah menutup aurat, blouse terbaru, jubah terbaru, ibu menyusu, habbasyi oil, feedmilk booster, shah alam, tips menyusu, susu sikit, Shaklee, set bersalin, pakaian bayi, baju baby, kasut baby, expo baby
 -mrspuex-

 

1 Comments

salam , saya pemenang giveaway syira lokman april ..
Fatimah mohd Rasyid, lot 11 kaw. industry tangga batu ,
76400 Melaka . 06-3515550 ext.308

tq penaja ..

Tudung bawal sequin x5 [mrspuex]