Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Monday, April 6, 2015

Tewas!

Assalamualaikum..

Dari semalam rasa tak sedap badan.
Tekak macam ada benjol besar.sakit telan ailio.
Badan seram sejuk.
Kepala pening. Tengok anak bujang jadi lapan orang.
parah dah.. tapi still buat donno je..



Harini,
Tewas.
Datang keje juga sebab tak suka dok umah.
Telan panadol actifast dengan harapan demam/sakit kepala tak merebak.
Doakan saya cepat sembuh ya..
Sakit penghapus dosa kecil.

Terima kasih sahabat dunia akhirat yang hulurkan panadol ni..
Jap lagi nak cek bp..


Yours Truly ;P

3 comments:

idzwa kamaruddin said...

sama juga..batuk selsema sakit kepala..tapi ku bertahan jebattt..hahaha..

get well soon kawan ku!

Bitt (double IS) said...

me kalau dah sakit tekak 3 kali kumuh air garam pesam...macam tu dengan anak-anak..kadang2 tak jadi sakit..kadang2 terlepas juga sakit...speedy recover...

blog updated : http://bitttravel.blogspot.com

tiga lalat said...

Salam. Hee moga mak cepat semboh. ;p