Its Our Time :: Geng Antiamo'99

Assalamualaikum..
 
Sumtimes we need ME time with frens..
 
Jarang-Jarang dapat peluang keemasan macam ni..
Maklumlah memasing dah ada komitment sendiri..
baik yang bujang mahu pon yang dah kawin..
 
So, kami decide sempena cuti sekolah mohla kita amek cuti and kita enjoicee the moments..
1st time ever dapat berkumpul bersama just 5 of us sejak abih zaman sekolah tahun 1999..
ko bayangkan berapa lama tak jumpe heart to heart kekdahnya..
last jumpe pon masa baraan raya tahun lepas bersama family memasing..
tu pon tak sempat nak borak panjang..pepaham la kan memasing ada anak kecil..
kejap kang nak berak la, nak kencing la, nak makan/minum laa.. tu belom bergaduh adik beradik berebut barang..huhuhu...
 
So berikut adalah senarai tentatif program yang dirancang secara adhoc oleh ketua kumpulan iaitu aku(lantik diri sendiri) hahahahaaa...
 
Date : 3 Jun 2015 (Rabu)
Venue : Alamanda, Putrajaya. (senang semua program nak buat ada kat sana)
Attire Code : Purple+White (mengikut color feveret aku..hehee lantak korang)
Tentatif Program : Sosahh ikut sokahati (yang pasti during opis hour setel semua)
 
Program 1 : Breakfast di Mekdi Alamanda Putrajaya.
 
 Mempersembahkan geng Antiamo
Dari kiri : Eina, Aien, Aida, Ayang/Ainie (Mrspuex), Acik..
dorang je makan, aku tak makan sebab ikut arahan anak, boikot mekdi..hahahahaa..(sebenarnya dah siap makan kt umah.)
Paling best kitorang carpool satu kete je.
Aida wiling nak seret sorang sorang sebab kete die paling besar..Acik n iena park kete kt umah aida.just seret aku ngn aien kt umah je..kebetulan aku lepak ceras, lagi best laa.. last orang yang kene seret masuk kete adalah AKU..huhuhu...
 
Program 2 : Memboling sampai naik muscle lengan.
 
Cop kasut. aku malas nak bawak bola/kasut sendiri sebab berat/leceh..
bedal house ball/shoes sajee..

 Ehemm..

 

Berebut bola pulak dahhh...
 
 Aksi paling win..
sori ina ko terpemes dalam blog aku sebab aksi terlampau ko ni ha..
bahahahaaa..sakit usus aku tahan gelak..smpai tercabut brush pin tudung aku tauu..
seriess kelakarrr..
 
Yang penting 3 games haku sapu bersihh tempat pertama...hahaha..
tetibe markah semua 100 ke atas.. semangat die lain maciam plak..
 
 
Program 3 : Karok sampai serak suare ko!
 
 Superstar Karaoke Alamanda, Putrajaya..
 
Wefie comey comey itu wajib sebelum memasing hilang pertimbangan kt dalam nanti..
bahahaaaa....
 

Kan dah cakap aku hilang pertimbangan..
walau pitching ke jamban tetapp nak konker mic..
sabar ye koranggg...hahahahaa...
3 Jam berlalu tanpa sedar..
Sedar sedar memasing dah serak suara..
tak sangka aku ada kawan persis ct nur haliza , wan dan penyanyi dangdut sape tah tu..
hahahaaa..puass hati!!



 Program 4 : Makan Time..
 
 
 Makan kat jonny je..
mukaa tak sabarr nak terkamm..huhuuuu..
memasing dah kelaparan, maka ni je yang senang..
makan berjemaah, rebut rebut tu lagi ohsem kenn!!
 

Lapar pon tetap menten senyum..
perkara biasa..hahahaa..



  Selesaii..
Tak semenggah semua pompuan ni melantak...
Saki baki tu halalkan jek la..
tak boleh masuk dah..
 
 
 
Last but not least, sebelum balik ternampak plak kedai auntie Anne's ni..
beli jugak walaupun perut dah overload..
nak kudap kudap dalam kete konon konon..
pon habiss jugakk...
Feveret kot..
 
Ada cite pasal nak beli roti ni..
sebelah kedai auntie anne ni kedai roti boy. (sape yang expert kt alamanda kompom tau)
Aien pegi kedai roti boy,
aku beratur kt kedai auntie anne..lps tu kemain slow motion tukang order tuh..
maka beratur lah dengan penuh kesabaran/sakit hati lemb nak mamps!..
si aida dh wasap nak order roti boy..then aku ckplah pi mesej kt aien sebab die pi kedai roti boy..
aku cakap la aku kt kedai roti gegerl..hehehe..
tak pepasal aku kene setepek mengong..
Dengan selamber ku hantar gamba seketul ni ha cakap betol la aku kt kedai roti gegerl (read : auntie anne)
btol la kannn??? auntie anne tu gegerl..
 
tak pepasal kene bahan balik ngn aku...
berani melawan cakap ketua kumpulan..hahahahaaa...
 
Alhamdullilah plan last minit seperti biasa akan menjadi kenyataan..
 
Terima kasih korang.
Sayang korang..
I Love U, Antiamo'99
 
Bila nak repet lagi?? ewaahhhhh!!!!
 
-MrsPuex-

4 Comments

Sha Mohamed said…
Best bila boleh hang out dgn kengkawan.. tetambah bila plan adhock camnie..
Izwa Kamaruddin said…
baein iwa selau jumpe kat sekolah batu nie..hehehee....
sesekali ada ME time, sesekali hang out dengan kawan-kawan lama macam ni, memang menyeronokkan dan terkenang-kenang zaman-zaman sewaktu bersama-sama menimba ilmu dulu kann???
Leena said…
amboihhh syok2 nya masing-masing.. aahahaha..