Skip to main content

Collect Hadiah Voucher Bufet Ramadhan

 Assalamualaikum..
 
Alhamdulillah..rezeki di bulan ramadhan..
blog mrspuex terpilih sebagai salah seorang pemenang giveaway anjuran blog http://mohdzarin.com
 
2 voucher bufet ramadhan di Shah Alam Convention Center telah berada di genggaman beta..hahaha..
ok, nak selak kalender nak pilih date yang sesuai.. tinggal 10 hari je lagi ni..
 
 
 
Collect sendiri kat opis upin ipin..sib baik jarak dari opis ke sini sekangkang kera je..
10 minit sampai.. thanks to en Aino (kawan en zarin) tolong amekkan gamba ni..
ehemmm.. tudung instant ni beli dari Kak Neen.. selesa!
 
Nikmat Iftar - Citarasa Selera Nusantara..
telan ailio tengok harga per net untuk dewasa..
Nak pegi berbayor memang tidaklah mampu sebagai rakyat marhein ni kan..
 
 
#SyukurSelalu
#rezekiterpijak
 
lepas ni bertambah semangat/rajin la iols join contest/giveaway ..
usaha tangga kejayaan..
cuba je..tak menang takpe. menang alhamdulillah sangat walaupun hadiah kecil..
Kannn??
 
 
 -Mrspuex-
 

Comments

Popular posts from this blog

Pameran Projek Shinkansen Di ISetan The Japan Store LOT 10 Kuala Lumpur

Assalamualaikum/Hai, Kementerian Tanah, Infrastruktur, Pengangkutan dan Pelancongan Jepun bersama-sama dengan Isetan The Japan Store telah  melancarkan pameran di Jepun Shinkansen di Lot 10 Shopping Centre. Pameran ini akan berlangsung sehingga 9 Mac 2017 di Level 1 daripada Isetan The Japan Store. Acara ini diadakan untuk memberi kesedaran dan pengetahuan tentang Projek Shinkansen yang sangat menarik. Ini termasuk ciri-ciri keselamatan yang sangat diiktiraf daripada Shinkansen yang akan memberi manfaat kepada rakyat Malaysia di masa akan datang. Lokasi pameran, Isetan The Japan Store, menawarkan pelbagai produk Jepun dan pengalaman budaya Jepun dari tradisi purba dengan teknologi terkini, dan pelbagai fesyen, gaya hidup untuk makanan sebagai kedai khusus memperkenalkan Jepun. A diorama kereta api yang dianggap sebagai salah satu yang terbesar di Asia akan dipaparkan semasa pameran itu, menyatakan keindahan dari Shinkansen yang termaju dan keunikan ...

6 Ramadhan yang dikenang sampai bila bila

Assalamualaikum.. 6 Ramadhan 1433H/26 Julai 2012: Sesubuh hening time mak mak tengah sibuk nak siapkan sahur, time tu la air ketuban pecah, menanti saat kelahiran si comel ni.. Sesubuh itulah Papa drift dari shah alam straight ke hosp ampang dalam masa lebih kurang 15-20 mnt je.. Tak lupa malam sebelumnya mama berbuka dengan bahagianya juadah kambing golek di hotel area shah alam bersama jiran jiran yang ohsem..semua kenangan tu masih segar dlm hati mama.. Dalam tahun islam, 6 ramadhan, jam 4.52 petang..lahir seorang khalifah kecil, Muhammad Airiel Qaid bin Mohd Azahari ..semoga menjadi seorang anak yang soleh, taat dan sentiasa dilindungi Allah selalu.. Mama papa kakak always love u..haihh..cptnya masa berlalu..cepatnya anak mama membesar... Selamat Ulang tahun yang ke-2 sayang mama, manja mama.. Yours Truly ;P

SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER!!

Assalamualaikumm.. Saya budak baru blaja.. so saya mau kenal ramai kawan. thx luna sbb buat segmen cenggini.. besttt!!! Anda mau ramai follower?? jom terjah blog LUNA LANUN nih.. SYARAT PENYERTAAN: Buat satu entri bertajuk: SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER DONE! Letakkan header blog LUNA LANUN. DONE! Linkkan kepada entri ini. DONE! Siap entri?! Letakkan link entri anda dalam ruangan komen di bawah. DONE! Yours Truly ;P