Kenali Blogger MohdZarin.com

Assalamualaikum..


Bercerita tentang keunikan blogger-blogger di Malaysia zaman kini memang jauh lebih advance dari dulu. Dulu, orang pandang blogger ni sipi sipi je.. waima, media / reporter majalah/stesen tivi dulu pon agak anti dengan media yang berstatus blogger ni... adakalanya, blogger dianggap seperti negative influencer kepada umum.. *pengalaman berbicara sendiri dengan photog senior dari salah satu media cetak*.

Itu dulu.
tapi sekarang..

Kami, blogger mempunyai citarasa dan jiwa yang kreatif dalam penulisan. tak hairan lah sekarang ramai blogger yang mendapat jemputan-jemputan yang setaraf dengan media-media yang lain..


Apekah motif penulisan saya di atas??

motifnya saya nak kenalkan anda dengan seorang blogger yang VERSATILE yang saya kenali awal tahun ini.. mengenal beliau, secara tak langsung saya dapat rezeki  seperti di ENTRI ini dan dapat peluang cover press seperti di ENTRI ini.. maklumla saya ni blogger sambilan gitu..hehehe.. besar harapan jika saya berpeluang memiliki sehelai t-shirt yang eksklusif ini... *aminnnnnn*

Sapekah beliau ?
beliau adalah ENCIK MOHD ZARIN. *gaya kipas kene wajib..hahaha...



Elemen yang saya sukaaa sangat bila terjah blog beliau adalah :


Elemen Skill Photo Capturing!
Semua teknik dan angle gambar beliau memang sangat SHARP and NICE!. sebenarnya pakai kamera godang ke, kemera hp ke, kamera compek ke, kalau tak betul teknik tu pon tak menjadi jugak..kannn???


Skill Photo Capturing dalam entri TRAVEL :


dalam entry pilihan INI , paling keterujaan saya adalah shopping di langkawi..
maklumlah wanita dan shopping berpisah tiada..gituuuuu.. nak nak plak gambar periuk belanga yang sangat menggoda..adoii doii doii.. Sebab saya pilih entry ni adalah untuk rujukan saya if berpeluang nak ke Langkawi nanti..in sya allah..


Skill Photo Capturing dalam entri  FOOD REVIEW :


Entry pilihan yang INI pon memang kita akan rasa nak pergi..nak pergii makan kat situ.. gambar melambangkan kelaparan serta mertaa..hahaha...

Akhir kata.. jom kita saling kenal mengenali sesama blogger tak kira blogger full time atau freelance.. konsep kita semua mungkin sama iaitu adalah sharing is caring disamping menjana pendapatan..tak gituu encik zarin???

-MrsPuex-

2 Comments

Unknown said…
salam singgah dari contest yang sama