Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Tuesday, December 22, 2015

Ke Pangkor Ke Kiteeee

Assalamualaikum..

Tahun 2015 ni, 2 kali aku pergi ke Pangkor. Semua atas tuntutan kerja.
1. Kursus Penyelaras IT(september) - jadi urus setia
2.Kursus Latihan (November) - jadi peserta

tempat menginap pon adalah tempat yang sama.
kenape sama? sebab aku la yang sajes buat kt situ.. tak tau plak aku pob tercalon kene jadi peserta..
rezekiiiii...

Selama 3 hari tu aku menginap kat Pangkor Coral Bay Resort, Pasir Bogak, Pulau Pangkor.

Berbeza bila datang kali kedua ni, aku jadi peserta. masa 1st datang, aku jadi urus setia. jadual pon pack je.. tiada aktiviti laut laut ni sebab aku taknak amek risiko kalau peserta aku terlemas ke hape..

Bila pergi kali  kedua, aku plak yang beriya-iya nak buat semua aktiviti air. Urus Setia pon takdehal..sebab dorang pon nak join sekali. banyak masa terluang, so macam tak best nak lepak bilik je.. baik la lengkapkan masa dengan aktiviti yang ada.. semua tong tong duit nak buat aktiviti.

Nanti nak bawak anak anak datang sini jugak.
In Sya Allah.


Selamat Datang Ke Pulau Pangkor.
port wajib selpi kalau datang sini taau!!
jangan lupaa!!

bagi mukadimah dulu naaa!!

-MrsPuex-



5 comments:

uncle gedek said...

Uncle sekali pon tak pernah sampai pangkor... (malu)

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum...

mselim3 pun tak pernah gi pulau pangkor nie.Best nyer dapat gi.

mselim3

idzwa kamaruddin said...

cet,...mukhadimah kemain sekali bersambung plak..marah la nie~

HeNRieTTa JoSe said...

pangkor? bestnye....rietta suka satay ikan dia...

Sya Nadia said...

sy x pernah sampai ke pangkor ni..ntah bila nak p..