Lepak santai di Thumb's Cafe Ipoh

Assalamualaikum..


Macam mana aku boleh tersampai kat cafe hispter ni??

3 hari 2 malam lepak Ipoh atas urusan menghantar rombongan kenduri kawin anak sepupu.

nak dijadikan cerita, member opis aku merangkap bonzer seumur hidup pon ada kat ipoh..
kebetulan.
then roger2 mintak culik aku kat hotel bawak jenjalan cafe hunting. gituuuuu!! 
ada plak orang ipoh , syuma yang jd tour guide kami..
lagi laa ligatt!! ahahahaa..

semua cafe pon penuh.
konda kondi penuh
karat cafe pon penuh.

sudahnya lepak santai kat thumb's cafe je..
syuma cakap kalau nak makan best, karat cafe la tempat die..
konda kondi pon not bad..
tapi memandangkan weols nak lite lite minum kopi,
terjah je thumb's cafe.

ponnn nice place!



kopi  'O Butter.

Chocolate Cream

telan pavlova tengah tengah malam..ponn bolehh..
sedappp gile pavlova ni..
rangup dan freshh buahnya.


bersama anak jati ipoh, syuma..
tq bawak hakak jenjalan..

belakang kitorang tu semua barang lama..
senang cite, koleksi barang barang tok nenek kite dulu dulu..


us!
me, syuma and my bonzer, kak lin..hahahaaa...
kat opis jumpe, kt ipoh pon jumpee..
macam bayang bayang aku pon ada gak minat ni....
cuma bayang bayang aku ni lebauuu skit..bahahahaa...


ok, korang kalau nak terjah, sila check it out sini ya,, :
waze je pon boleh sampai..
jangan tanya aku sebab aku pon orang yang bawakkan..



Overall,

nice place tu hangout with friends..
tak sesuai bawak kekanak or orang tua sebab dah nama pon cafe hipster,
makan pon semua hipster2 laaa..


sekian, kalau pegi sini try kopi 'O butter tau..bestt!! berlemak lemakk gitu..


Love,
MrsPuex


1 Comments