Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

lazada april

Lazada Malaysia

Thursday, January 7, 2016

Kecewanya Aku!

Assalamualaikum..

Seriusly rasa kecewa, rasa down, rasa bodoh sangat!

hmmmmm....


sebab tak dapat selesaikan homework math aireen darjah 2.
sebab homework tu ada gambar SEMPOA di mana mama memang la buntuu habis mcm mane nak kira dan bagi jawapan!

otak tepu. otak jemm. otak hang.

mak tak tau , anak lagiii la tak tau..

jalan penyelesaian, siap gugel/youtube tu pon mcm bodoh lgik nak bagi jawapan kt anak..
last last soh die jawap ngn cikgu esoknya..

anak pon tido dengan muka hampa.
betul-betul rasa bersalah yang amat sangat!

maknye gosok baju sekolah anak pon muka dah cembeng.
maknye susun buku/ beg anak untuk esok pon muka cembeng.


Kecewa tauuuu!!!


sebab menatang ni la buat maknye down teramat sangat.
pernah belajar dgn kawan cina dulu..tapi duluuu laa zaman sekolah..
laa nii kalau tanya memang ku menatap sajee laaa..

haishhh!!!


-MrsPuex-

3 comments:

idzwa kamaruddin said...

kannnn rase kecewa tahap nak nangisss sgt tauu biler bodoh tang sempua nie!!

Mrs. A said...

Sabarlah ya...
Mrs. A pun pernah alami situasi yang lebih kurang sama cenggini.
Tidak dapat menjawab soalan bahasa Arab.
Ibu tak belajar Arab dulu alasan ntah apa-apa jer..

Mrs Yatie said...

Tak pe. Jangan sedih kak. Lepas ni boleh belajar, google dan belajar dari youtube. InshaAllah ;)