Menu sarapan spesel harini :: Sambal Sardin

Assalamualaikum..

Salam Jumaat.


menu sarapan pagi tadi..
makan dengan nasi pepanas..perghhh...

Sambal sardin tersedap di dunia..
Alhamdulilah masih dapat merasa nkimat airtangan dari abah..
jarang jarang dapat rasa masakan abah hokeyy..



cook with love from my abah subuh tadi..
terima kasih abah..
terharu sangat sampai nak menitis airmata..huhuuu..

kenyang anak abah dan kawan kawan sekali..


lately ni abah tak berapa nak sihat..
jantung tak ok.
paru paru berair sikit
kencing manis sampai kene cucuk insulin tiap tiap hari.
darah tinggi 
kaki kebas kebas tiap tiap malam mak kene urut..

semoga Allah memberikan kesihatan yang baik untuk abah dan mak..

aminnnn...





owh.. utk rakanku izwa yang terserempak dengan abah last sabtuday kat kedai masa nak beli ketam, iols tak sempat nak snap gamba kerana terlalu kusyuk mengadap makan.. plus abah kene repet ke kedai semula beli ketam balik sebabnya anak sulung dah belasah dulu smpai habis sementara anak kesayangan dia baru hegeh2 nak gerak dari shah alam..huaaaaaa...

p/s : cuti sekolah seminggu. kafa maknye bagi cuti khas.. anak-anak lepak ceras. kos transit/ tadika time cuti memang tercekik tercekik harganya..maka ulang alik lah maknye dari ceras ke tempat kerja di shah alam.. bila hati senang, perjalanan yang jauh pon jadi mudah..

-MrsPuex-

2 Comments

Mellya Musa said…
sedap ye hehe abah saya last masak untuk saya waktu saya sekolah rendah tu pun sebab mama saya keje. rindu plak masakan dia

http://mellyacrayola.blogspot.my/
arzmoha said…
Wah bestnya dapat rasa masakan abah.
Masakan abah saya kali terakhir dirasa masa darjah 2 kot....