Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

lazada april

Lazada Malaysia

Monday, February 15, 2016

Projek Mak dan Anak Gadisnya

Assalamualaikum..

Mak nak test barang mekap dan nak test skill mekap masih ada lgi ke tak..
anak gadis pon memberikan kerjasama yang jitu ..
sedia menadah muka untuk dikerjakan oleh maknya..

maknya sangat gumbira dan bermulalah episod conteng menconteng, 
mak sangat hepiiii...
hahahhaaa...

walaupun sesi conteng menconteng tu seringkali diganggu oleh anak bujang mak..
tiada kerja tanpa stress kann??





talent cilik mak..

nahhhhh kawww!!!
teknik shading shading ikut sukati makk!!
masa ni bile tunjuk gamba ni kat anak gadis, beliau gelak terguling guling seperti tak percaya ini mekap atau sesuatu ??

selepas kene sound duduk dendiam, baru la beliau pasrahhh..
hahahahhaa.. setiap 2-3 minit tnye dah ke mama..
hoiiii.. mencabarrrrrrr!!!

maknye teruskan lukisan dengan jiwa penuh kental..


siap part kening pulak..


nahhhh... siap sepenuhnyaa...
abaikan seseorang kt belakang tu..


kisah anak bujang pulak,
asiklaaa tanyee adik pon nak cantik.. adik pon nak mekapp

ok, marilah nakk.. 


dannnn...

nahhhh.. kawwww...
posing paling jelitaa konon konon..
motip mata juling tu tak tau la kenapee... bajettt comel atau eyeliner tu berat..hahahaha..


nahh lagi sekepingg..


my talent of the day..

gasakk kawwww!!!


sekian projek untuk hari itu..

bahahhahahaaa...
kesian anak kene buli ...

-mrspuex-

1 comment:

idzwa kamaruddin said...

kerlas mak korang tauuuuuuuuu tak menahan anak bujang pun di taouch up sekali! hehehee... ;)