Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, February 4, 2016

Suppliment kegemaran kanak kanak masa kini

Assalamualaikum..


Suppliment kanak-kanak paling hangat masa kini.

Mamaa, nak caliph, kami suka caliph..
mamaaaaa nakk caliph!!

hahahaaa..

terngiang ngiang kene berzikir kat telinga selagi tak beli beli suppliment nan satu ni tauuuu...
pengaruh btul!!


yela ....yelaaaa...
mama belii...
lagipun khasiat banyak dan paling penting, ada kandungan makanan sunnah yang baik untuk anak anak..


dapat-dapat terus nyanyi lagu kegemaran..
haihhlaaa..
tapi comelll je tgk dorang nyanyi..
rasa lagi semangat nak suap suppliment hari hari kat dorang..


tiap tiap malam sebelum nak masuk tidur, mesti dah terpacak depan fridge menunggu untuk disuap..
harap berterusan laa ye anak anak...


video

nah video untuk tatapan semua..
lagu kegemaran sebelum nak minum caliph..
atas arahan mama.. kene nyanyi dulu baru mama suap..
kejammm kan mama dorang..hahaha...


In Sya Allah.
semoga terus istiqomah..
aminnn..

-mrspuex-

1 comment:

Akim said...

Penangan caliph buskers kot.. ahaha