Raisya Tradi Spa : Spa, Beauty dan Personal Care

Assalamualaikum..

Sesekali kita manjakan diri pergi ke SPA memang adalah sangat mengujakan..
Bukan selalu okeh dapat peluang macam nih.. 
seriously, ni pengalaman pertama aku pegi ke SPA tau..

biasa urut urut kat umah mak je panggil orang datang..
lumurr minyak, then tadahlah badan kaauu disitu..
bau minyakk pepaham la yee..
kekekeke...

Berbeza sungguh urut di rumah dan urut di SPA..

beza memang berbeza..

rilekskan diri sambil dilayan umpama seorang puteri dari kayangan..

perghhhhh!! nikmatt wooo..

hahaaa.. ok itu mukadimah je tuh..



Ni la geng ME-time aku untuk sehari suntuk..
blogger femes emes, IZWA..
saja amek weekdays sebab taknak gangguan..

SPA pilihan adalah Raisya Tradi Spa di Shah Alam.

Sampai-sampai SPA, kita dihidangkan dengan haruman serai..
ohoiiiiii... eksaiteddd weiiii...

Untuk pakej SPA yang ditawarkan oleh Owner Raisya Tradi Spa kepada kami adalah pakej 2 & 3 iaitu :

Full Body Massage - urutan traditional
Lulur
Mandi SUSU
Menicure & Pedicure


1.FULL BODY MASSAGE.

1st skali aku kene FULL BODY MASSAGE..
hoiiii... perkara utama yang dinanti nanti..
kebetulan memang lenguh sendi sendi otot..
nikmattnyaa memang tak terkata..
tukang urut traditional tu pon bukan calang calang orang ye.. 
yang intertain aku adalah Puan Bella, seorang pengajar di Kolej Komuniti Selayang..
banyak ilmu aku dapat sambil kene urut..

part paling best bila beliau betulkan bahagian peranakan aku..di sengkaknye kaw kaw..
ohoiiiiii.... sakit tapi sedap.. yela jarang urut lps tu banyak angkat benda berat, so tak sedar peranakan jatuh skit ke bawah..

lagi satu aku minta urut lebih sikit kt bahagian betis dan tumit..
pandai betul die cari part part urat terbelit..

jarang orang muda ada skill urut macam sorang bidan urut tau..

dekat 2 jam gak la kene godek dengan puan Bella tu.. 
masa urut tak penting katanya tapi yang penting kepuasan customer nya..
yesss betull saya memang puas hatii....
sangattt!!!


2.LULUR


part kedua adalah LULUR.
part ni anda akan disental sehabis habis sental segala daki yang ada..
aku nak kawin dulu pon xde nak berlulur bagai..
hahahahaaa...
cuma part part sensored je aku segan.. kekekeke...
part lain aku tadahhh dengan rela..
kuiikuiikuii..

3. MANDI SUSU

Selepas habis disental dengan lulur,
aku diminta untuk restkan badan dengan mandian susu+ haruman lavendar.
betul betul rileks dan chill uols..

nak tau? kena cuba sendiri tauu..


4. MANICURE & PEDICURE
yang ini pon pestime cuba..
gambar di atas adalah peralatan untuk sesi meni dan pedi..


borak borak dengan cik sya, my therapist utk meni dan pedi..
segala celah kuku dikoreknya..hahaha..

betul betul macam putewi diraja laaa...
syiokkk wooo..

biasa kat rumah kita ketip ketip je..
lepas tu dahh siap..

bila di Raisya Tradi SPA ni semua pon details..
semua pon nikmat..

untuk pedi, kita kene rendamkan kaki dalam air khas yang disediakan..
lepas tu siaplah kaki anda kena godek..
bagi yang penggeli, sila bertahan..
ok, aku memang penggeli..
kuikkuikuii..

tak sah kalau tak letak Owner Raisya Tradi SPA ni..
memperkenalkan Puan Noor (berdiri di tengah-tengah)
Sangat humble,sangat rilekss..

last but not least,
bloggers bersama therapist di Raisya Tradi Spa..
(sya-meni&pedi, Naomi - PR, Me, Puan Noor-Owner, Bella- Tukang Urut, Izwa- Blogger)

Ohh yaaa...

sebelum terlambat,
Raisya Tradi Spa sedang buat Opening Promotion untuk bulan April ni..
Rugi tau kalau tak grab..
harga serendah Rm28 hingga RM99 mengikut pakej-pakej yang disediakan..

lagi satu,
dekat FB pon tengah buat Giveaway untuk pemenang bertuah..
dapat FREE PAKEJ 3 berharga RM99
hoiiii... besttt hoiii..

senang je langkah-langkahnya :
nah aku tulis kat sini..
2. Repost Gambar di bawah

3. Sertakan sloga : 'Jom sertai Giveaway Raisya Tradi Spa, boleh menang urutan badan secara percuma ! Rugi kalau tak join tau! #GAByRaisyaTradiSPa1

Tempoh : 6/4/2016 hingga 27/4/2016 
sempat lagi ni..

Selamat Mencuba!

untuk maklumat lanjut boleh hubungi :

Alamat :
D-9-1 Alam Avenue 1
Seksyen 16, Padang Jawa
Shah Alam
Selangor Darul Ehsan

Temujanji :
016-2078091 (Noor)

Masa Operasi :
11 pagi hingga 8 malam

Buka :
Selasa- Ahad (Isnin Tutup)

Facebook :

Instagram :

Wesite :


Sharing is Caring.
Jom manjakan diri

Terima kasih daun keladi kepada Raisya Tradi Spa kerana sudi menjemput saya merasai kenikmatan berSPA di Raisya Tradi Spa..


-mrspuex-


1 Comments

HeNRieTTa JoSe said…
bestnye...dh lamer xpergi spa....murah plak tu....