Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Tuesday, June 7, 2016

Segmen Sally nak bagi Kad Raya 2016!

Assalamualaikum/Hai,

segmen sally nak bagi kad raya 2016!

saya dah try nasib untuk dapatkan kad raya dari blogger comel sally ni..
doakan kite dapat sekeping yee...

korang kalau nak jugak kad raya dari blogger comel ni sila klik banner untuk join.

Mula - 6/6/2016 | Tamat - 26/6/2016


gud luck!


 -MrsPuex-

6 comments:

idzwa kamaruddin said...

good luck !

HeNRieTTa JoSe said...

gud luck

Nur Alja said...

Good Luck ^^

Jemput Join Mini Giveaway Ramadan di Blog Alja. Giveaway selama 4 hari sahaja dari 10-13 June 2016.

30 terawal yang join akan dapat Kad Raya dari Alja. Senarai hadiah pun ada. Jika peserta memberangsangkan selama 2 hari GA dijalankan, InsyaAllah akan ada penambahan Hadiah ^^

http://www.cahayapermata.my/2016/06/giveaway-ramadan-2016-by-nuralja.html

Nurina Izzati said...

goodluck!
jemput join GA
http://www.nurinaizzati.com/2016/06/madinah-and-vietnam-souvenirs-giveaway.html

NURUL AQIDAH AZAHAR said...

salam..singgah cn good luck

http://mummysupplementshop.blogspot.my/2016/06/segmen-sally-nak-bagi-kad-raya-2016.html

Sally Samsaiman said...

Salam, anda terpilih sebagai salah seorang penerima kad raya raya Sally…

Sally mohon dapat isi borang ni (http://goo.gl/forms/JSueAHzL2UZclC7k2) sebelum 30hb Jun 2016...

Takut nanti tak sempat sampai kad..hehehe...Sally rasa pun sampai lepas raya tapi harap-harap dapat la sebelum tu yer...