Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

lazada april

Lazada Malaysia

Wednesday, August 17, 2016

Kulit yang lebih cantik dan berseri dengan Ruhainies Rosysecret!

Assalamualaikum/Hai,

Sape taknak cantik dan putih gebus gebas kan???
lagi bertuah badan kalau dah dilahirkan putih gebuss nih..
comeeyyy je..

tapi kan..
kalau kita usaha nak cerah sikit, sikit je pon tak pe..dah bersyukur sangat sangat..
nak nak pulak kalau kita ni jenis sukakan aktiviti luar yang cepat nau nau memalapkan kulit yang dah sememangnya cekelat..hahahaa..

Ruhainies Rosysecret
tak yah risau uolss..
artis jelite kecil molek ni ada keluarkan produk ruhainies rosysecret untuk menyelesaikan masalah korang.
sape lagi kalau bukan pelakon ruhainies tu.. alaaa drama menantu ting tong siaran jumaat-ahad jam 7 petang tu.., nak comel mcm beliau tak??
nahhh cubalah produk beliau..



Ruhainies Rosysecret
 
Ruhainies Rosysecret
cara makan, koyak-koyak terus telan.
semudah ABC je..
minum setiap pagi 1 sachet sebelum sarapan.
rasa diaa...

ermmmm... sedappppp.. 

dalam tu ada kandungan berries tauu..
ada buah delima, ada strawberi, ada pearl powder jugak..
nah kasi details khasiat yang ada dalam 1 sachet tu :



Ruhainies RosysecretRuhainies Rosysecret


Ruhainies Rosysecret


beberapa testimoni pelanggan yang telah consume produk ruhainies rosysecret :

 
Ruhainies Rosysecret

Ruhainies Rosysecret

1 kotak mengandungi 15 sachet.
harga : 
RM120.00 (Semenanjung Malaysia)
RM130.00 (Sabah & Sarawak)

Untuk pembelian dan maklumat lanjut boleh hubungi :

Whatsapp : 0192663410
Email : ruhainies.rosysecret@gmail.com



 -MrsPuex-

1 comment:

Iena Eliena said...

Bagus supplement ni, iena pn makan :)