Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Tuesday, August 9, 2016

Zumba Raya

Assalamualaikum/Hai,

Raya dah pon berlalu..
tapi cerita raya tetap nak tumpang lalu lagi..
dan akan ada lagi entry raya yee..hahahaa...
bertabahlah korang..

ni nak cerita pasal potluck zumba raya..
off zumba
kita kasi carbo loading kaww kawww punye..

kejap lagi korang tengok gambar makanan mesti merecikk ailio..hahahaaa..
seriusss makanan semua marveles..
konsep potluck, sikit sikit lelama kau jenuh nak habiskan..
alhamdulillah rezekiiii..

pose kat diy banner wajib la adaa..
lokasi kat studio zumba kami..

kalau bawak anak, dah tentu ko akan bersusah payah nak berposing..
asiklah nak menempel kat mak die..
adoiiiii... adik oiii..
gambar tu dah cukup menampakkan kesungguhan seorang mak nak bergambar..
hahahaaaa..

yeesss.. berjaya sorok seketul anak..
kat mana?? kat belakang maknyee..
hahahaaaa...
demi nak bergedik sakan..lantakkann..

kalau dah berpotluck,
mestilah nak tengok menunya kan??
nahhhh..

barisan menu yang ada..
tak dan nak snap setiap menu yang ada..kita tunjuk mana yang sempat snap je la yee..
semuapon tak sabar nak terjah..
paling tak sabar adalah tuu kek tuu..
kek pistacio apentahh.. yang pentingg.. sedapppp gilerrrr... masya allahhh... nikmattt gilerrr..
homemade by ahli jemaah zumba sendiri tauuuu..

makan sambil santai santai.. tu tokei kek sedap tu yang bertudung kelabu tu..
tengkiu as for the superb kek!

sambil-sambil tu ada sesi karoks..
xde gambar sebab weols dim kan lampu..
gasakkkk.. mak mak berkaroks disamping anak anak menjadi penonton..
aku jadi penonton je yeee..
mengadap makanan adalah paling best..heheeee...

last but not least,
photo group session..

be likeeeeee...

sendiri tengok la yeee..
kecohh..haukkk..
haruuu biruuuu...
happening weiii..




ada buat boomerang beramai-ramai tapi tak save.. maka berlalu begitu saje laa aksi terlampau weols..
   
ni la cikgu ZIN kami..
(zumba instructor)
sis syarin merangkap owner studio ni..
 thanks a lot for organizing this event..
lenkali buat lagi..seghoonookkk!!!

cikgu dah warning awal-awal sila workout sekuat uols makan..hahahaa..

kita tak risauu ponn sebab kita ada #LEPTOS..
eyh terpromo plak
harini last day harga kasih sayang dari founder tau..
RM144.00 instead of RM180 sebotol..

berminat??  wasap kita #014-9712982

 -MrsPuex-

No comments: