Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Wednesday, March 22, 2017

Program Outdoor Remaja 2017

Assalamualaikum/Hai,

Harini cik aireen ade program outdoor remaja anjuran surau kat taman rumah.
surau ni memang aktif.. tiap tiap cuti sekolah memang akan ada aktiviti untuk anak anak.
punyalah kakak eksaited, setiap masa menghitung hari nak menunggu 22hb ni tau..
paling best mama lupe yang anak mama kurang baju color merah/oren..
hitammm sokmo baju tshirt dia..hahaha..
ade la color merah tapi klo angkat tangan bolehlah nampak puyut die..
nasib baik ade baju hotfm saiz xs (dulu dulu otw nak balik rumah kebetulan ada keta hotfm terus berenti cuba nasib)
helokk tersimpan dalam lemari..
tu pon papa yang ingatkan..



mama memang tak risau sangat utk lepaskan kakak sebab since dia 6 tahun mama dah lepaskan join aktiviti yang dianjurkan di tadika/sekolah dan memane program-program macam ni..
bermalam atau daytrip semua mama registerkan.
biarr dia berdikari macam mak dia..
paling jauh mama lepaskan nun kat melaka..

semoga selamat pergi dan selamat pulang dengan ilmu dan kenangan penuh di dada..
semoga kakak-kakak dan abang-abang fasi bertabah melayan kerenah dan perangai mereka sepanjang program dijalankan..

aminnn...


-MrsPuex-

2 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

bestnye...teringat zaman skulah dulu dulul...

Mas Zull said...

assalamualaikum mrspuex....mmg seronok kalau ada program mcm ni...:)

** Mama Maszull