Jom Sertai IJM Land Half Marathon 2017

Assalamualaikum/Hai,

Bagi  yang cintakan aktiviti larian, inilah masa yang sesuai untuk korang join IJM Land Half Marathon 2017. Acara larian yang masuk tahun ke-6 ini dijadualkan akan diadakan pada 13 Ogos 2017, bertempat di Dataran Centrio Seremban 2

Larian ini bertujuan untuk menekankan gaya hidup sihat di kalangan rakyat Malaysia dan berusaha untuk membawa masyarakat di Seremban 2 dan penduduk sekitar bersama-sama dalam menikmati sukan yang sihat dengan satu sama lain.

Untuk tahun ketiga berturut-turut, dana yang diperoleh daripada IJM Land Half Marathon 2017 akan disalurkan kepada dua badan amal pada tahun ini, iaitu Pertubuhan Hospice Negeri Sembilan (Hospice) dan Penyakit Malaysia lysosomal Association (MLDA). IJM Land mengiktiraf peranan penting di mana setiap organisasi ini bermain, dalam meningkatkan kualiti hidup orang yang kurang bernasib baik dalam masyarakat.


IJM Land Half Marathon 2017
Dato 'Hoo Kim See (kiri), Pengurus Besar Kanan menyerahkan IJM Land Half Marathon 2017 shirt rasmi kepada Encik Lim Khon Seng (tengah), pelari terpantas IJM Land Half Marathon 2016 dan peserta pertama mendaftar untuk IJM Land Half Marathon 2017. Turut kelihatan ialah Encik Minoru Osada (kanan), Pengarah Jualan dan Pemasaran Yakult (Malaysia) Sdn Bhd, Platinum penaja IJM Land Half Marathon 2017


IJM Land Half Marathon 2017
Dato 'Hoo Kim See (empat dari kiri), Pengurus Besar Kanan, IJM Land Berhad dengan IJM Land Half Marathon 2017 Rasmi Partners (dari kiri) Encik Leong Fook Nyen, Sembilan Manager Negeri China Press dan Media Rakan dalam IJM Land Half Marathon 2017 ; Mr Damian Cheah, Wakil Ultron dan Rasmi Apparel IJM Land Half Marathon 2017; Dato 'Chong Khin Sang, Penasihat Liason Korporat IJM Land; Mr Minoru Osada, Pengarah Jualan dan Pemasaran Yakult (Malaysia) Sdn Bhd, Platinum Penaja IJM Land Half Marathon 2017; Mr Nicholas Lee, Ketua Jualan BMW Welt Millenium Seremban dan Kenderaan Rasmi IJM Land Half Marathon 2017; Encik Muhammad Fauzi Bin Ahmad, Wakil daripada 100 Plus dan Minuman isotonik Rasmi; Mr Lee Yee Fo, Kawasan Pengurus Sin Chew Daily dan Media Rakan dalam IJM Land Half Marathon 2017; Mr Selverajah daripada TDK Malaysia, Penaja Emas IJM Land Half Marathon 2017; Ms Christine Wong, Pengurus Kanan - Jualan dan Pemasaran IJM Land dan Cik Iris Yap, Penolong Pengurus - Jenama Komunikasi dan CSR IJM Land pada pelancaran IJM Land Half Marathon 2017 baru-baru ini.

IJM Land Half Marathon 2017
Pasukan IJM Land bersama-sama dengan rakan-rakan Rasmi IJM Land Half Marathon 2017 pada majlis pelancaran media maraton didambakan - berlaku pada 13 Ogos 2017.

IJM Land Run dibahagikan kepada beberapa kategori iaitu kategori 21km (Half Marathon) dan 10KM untuk wanita dan lelaki yang berumur 18 tahun ke atas dan 10KM untuk lelaki dan perempuan junior berumur 12 tahun ke atas.  Dengan tagline 'Run Together, Bond Stronger' , pelari terpantas lelaki dan perempuan akan berpeluang untuk menerima grand IJM Land Half Marathon Challenge Trophy.  Untuk pelari terpantas untuk 3 tahun berturut-turut bagi kategori masing-masing pula akan dianugerhakan 'Challange Trophy'. Pihak penganjur menyasarkan 7,000 peserta yang akan mendaftar pada tahun ini dan pendaftaran kini dibuka dari 31 Mac 2017.

Semua pelari yang menamatkan perlumbaan tanpa mengira kategori mereka akan menerima cenderahati dengan hadiah menarik dari Penaja Platinum Yakult dan penaja lain, Medal Finisher yang ditempah khas dan sijil. hadiah cabutan bertuah yang lumayan bernilai lebih daripada RM10,000 juga untuk dimenangi. Pelari yang menamatkan perlumbaan 21km juga akan layak mendapat Ultron Micro-kering Finisher Tee yang ditempah khas.

Untuk maklumat lanjut mengenai IJM Land Half Marathon 2017 dan cara mendaftar, layari www.ijmlandrun.com.

 -MrsPuex-

2 Comments

maszull said…
assalamualaikum mrspuex...jom2 kita join berlarikan...;)

** Mama Maszull