Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Monday, April 23, 2018

Magical Ramadhan Night 2018 Di Pullman Putrajaya Lakeside

Assalamualaikum/Hai,

Bulan Ramadhan bagi tahun 2018 bakal menjelma tak sampai sebulan dari sekarang. Sejak dari awal April lagi banyak hotel-hotel di Malaysia dah bersiap siaga untuk menanti kedatangan bulan Ramadhan.

Bagi yang gemar/ suka berbuka puasa bersama family di hotel, boleh la jengah jengah sikit apa yang disediakan di Pullman Putrajaya Lakeside ni. Sesekali apa kata gathering bersama keluarga untuk berbuka di luar.


Hotel Pullman Putrajaya Lakeside menggunakan konsep Magical Ramadhan Night bagi tahun 2018. 
Pelbagai juadaha hidangan disediakan untuk para tetamu yang bakal berbuka puasa di sini. kalau nak taip memang hampir beratus tau juadah yang ada. Rasanya sangat berbaloi dengan harga yang ditawarkan. suasana lokasi yang mendamaikan, luas memang selesa bagi yang hadir bersama family dan anak kecil. 




 Oklah malas nak cerita lelebih, so mari layankan apakah juadah yang akan disediakan kepada para tetamu untuk bulan puasa nanti.

menu wajib! kambing golek. tak lengkap kalau tiada menu ni.



 
antara hidangan menu ala thai yang disediakan. sedaappp!!




deretan stimbot!

pesemboq pon ada.

rojak buah tidak dilupakan.





2x repet makan ketiau ni..hihi..

bagi penggemar makanan exotic south, kat sini ada tau.

dan part paling teruja sekali nak makan. DESSERT kat Pullman Putrajaya ni Walllaaa!!
sampai kau rasa kau nak makan semua manisan yang ada...gerammm tauu!!dah la cantik, sedap plak tu.. tak caya silakan skroll pelan pelan yee!!





















ape macam tengok dessert?? terliur kan?? tuan tanah yang menaip ni pon turut terliur sama..

So, kepada yang teringin nak merasai hidangan juadah di sini, bolehlah book cepat-cepat. early bird price menanti anda. lagi satu, setiap malam akan diadakan pertunjukan penutup oleh semua kakitangan hotel untuk tatapan penghargaan kepada para tetamu yang hadir.

Harga Buffet Magical Ramadhan Night 2018 di Pullman Putrajaya Lakeside :

Dewasa : RM188/net
Kanak -kanak : RM110/net
(tempahan bermula 5 Mei - 14 Jun 2018)

Masa dari : 6.30 petang - 9.30 malam.

Harga Early Bird :
Dewasa : RM 150/ net

Kanak-kanak : RM100/net

Untuk tempahan boleh hubungi :

Pullman Putrajaya Lakeside
No2, Jalan P5/5, 620000 Putrajaya,
Malaysia.
Tel : 03-88990000
whatsapp : 011-42142311( En Nazri )
Email : sales4@pullmanputrajaya.com
Facebook : https:www.facebook.com/pullmanpj



Thank you so much Pullman Putrajaya Lakeside for having us! Next year jangan lupa jemput lagi..hehehe..


 -MrsPuex-

2 comments:

Mar Mansor said...

fuhh durian tu banyaknya...
Janji Kita

fatma said...

BERITA BAIK!!! BERITA BAIK!!! BERITA BAIK!!!

Nama saya fatma Saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi tahu semua pencari pinjaman supaya berhati-hati, kerana terdapat penipuan di mana-mana, mereka akan menghantar dokumen perjanjian palsu untuk anda dan mereka akan mengatakan tidak ada bayaran pendahuluan, tetapi mereka adalah orang yang suka bermain, kerana mereka kemudian akan meminta bayaran yuran lesen atau yuran jaminan yuran dan yuran pemindahan, jadi berhati-hati dengan syarikat pinjaman mereka yang curang.

Beberapa bulan yang lalu saya tegang dari segi kewangan dan terdesak, saya telah tertipu oleh beberapa peminjam dalam talian. Saya hampir kehilangan harapan sehinggalah Tuhan menggunakan kawan saya yang merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang sangat boleh dipercayai yang dipanggil ibu Theresa, yang memberi pinjaman tanpa jaminan dari USD100,000 dalam masa kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dan kadar faedah hanya 2%

Saya sangat terkejut apabila saya menyemak baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah yang saya memohon, dihantar terus ke akaun bank saya tanpa sebarang kelewatan.

Kerana saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik, supaya orang dapat mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman apa-apa, sila hubungi beliau melalui e-mel sebenar: theresaloancompany@gmail.com dan oleh rahmat Tuhan dia tidak akan pernah mengecewakan anda dalam mendapatkan pinjaman jika anda taat.

Anda juga boleh menghubungi saya di e-mel saya: feyzilfatma@gmail.com dan Sety diperkenalkan dan berbincang mengenai Puan theresa, dia juga mendapat pinjaman baru dari Puan theresa, anda juga boleh menghubunginya melalui e-melnya: martinimarais1986@gmail.com Sekarang, semua yang saya akan lakukan adalah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun mereka setiap bulan.

Satu perkataan cukup untuk orang bijak