Jom Iftar Di Funtasia Hotel Bangi-Putrajaya

Assalamualaikum/Hai, 


Bulan Ramadhan bakal menjelma dalam beberapa hari saja lagi.
Anda semua dah ada plan mana nak berbuka puasa di luar bersama keluarga?
Sekarang, banyak hotel-hotel terkemuka tengah mengadakan promosi harga pre-order ramadhan kepada bakal pengunjung.


Salah satu tempat adalah di Hotel Bangi-Putrajaya yang terletak di sekitar bangi dan putrajaya. nak access pon senang je.. Dapur Funtasia adalah berkonsepkan buffet style yang menyajikan masakan tempatan dan juga masakan barat. Pada tahun ini juga, Funtasia menggabungkan juga masakan street food bertemakan lima bintang sesuai dengan taraf hotel Bangi-Putrajaya. Dengan paduan pasukan chef yang berbakat telah menghasilkan lebih daripada dua ratus pilihan hidangan gaya street food.




Para pelanggan juga boleh menikmati hidangan tempatan yang lain dan makanan kegemaran versi barat seperti gyoza pan yang digoreng, nasi goreng digoreng oleh robo-wok-seminit dah siap, sup tulang dan sup kambing (sup oxtail dan sup kambing). Makanan pencuci mulut yang sangat menarik dan tertarik yang disediakan seperti kacang kacang dan cendol, kuih-muih, buah-nuahan, dan juga aiskerim gelato buatan sendiri dengan perisa yang berbeza setiap hari. Semuanya ini dan banyak lagi bakal menanti anda semua jika anda bercadang untuk berbuka puasa di Hotel Bangi-Putrajaya.

ok jom saya kongsikan beberapa juadah yang disediakan untuk buffet ramadhan Jom Iftar Di Funtasia Di Hotel Bangi-Putrajaya :




























menu ni memang wajib ada - kambeng panggang dengan sos istimewa..

Selain itu, dengan setiap pembelian voucher, sebanyak RM3.50 akan disumbangkan kepada rakan kemanusiaan islamic Relief Malaysia dengan menyokong kempen "Care for Hunger". Tahun ini, hotel Bangi-Putrajaya akan menyasarkan untuk menyumbang sekurang-kurangnya RM25,000 pada tahun ke-10 ulang tahun perkongsian dengan Islamic Relief Malaysia. Islam Relief Malaysia juga akan menjadi membuka gerai selama Ramadhan yang terletak di tingkat 1. Untuk makluman, dapur Funtasia, dapur Harmoni, dapur pastri, dapur pesta adalah halal yang disahkan oleh JAKIM. Tempat letak kenderaan adalah percuma untuk semua tetamu dan kemudahan surau terletak di tingkat 2 hotel.

HARGA BUFFET RAMADHAN JOM IFTAR DI FUNTASIA DI HOTEL BANGI-PUTRAJAYA

DEWASA : RM 120.00 PER NETT
KANAK-KANAK (4-6 TAHUN): RM60.00 PER NETT

EARLY BIRD SPECIAL :
DEWASA : RM 90.00 PER NETT 
KANAK-KANAK (4-6 TAHUN) : RM 45.00  PER NETT

Sebarang tempahan awal, promosi terkini atau maklumat lanjut, anda boleh menghubungi Hotel Bangi-Putrajaya seperti berikut :

Tel :03-8210 2222


 -MrsPuex-

1 Comments

Julia Johari said…
Puas hati dengan menu yang disajikan...sedap belaka!