Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Wednesday, May 9, 2018

kisah hari ini - PRU14

Assalamualaikum/Hai,

9 Mei 2018.
Pilihanraya umum ke-14.

Tarikh keramat untuk semua rakyat malaysia untuk keluar mengundi beramai ramai.

Aku respek kat rakyat malaysia yang pulang ke kampung jejauh semata utk membuang undi. Demi negara yang tercinta kan kan..

Aku? Shah alam -  Cheras Baru je.
Tapi tempat mengundi tercampak ke taman shamelin perkasa sana..apooooo!!
Nasib ade geng dgn adik. Takdelah terpinggir sgt.

Pegi tengah hari sbb nak setelkan hal mak+abah dulu.. Aku saluran 6, adik saluran 7.
Sampai je tmpat mengundi, saluran aku kosong wei.. Tak sempat nak selfi beratur tunggu giliran..hahaha.. Tak sempat jugak nak guna kuasa veto sbg ibu mengandung - fast lane..

Oklah..nak tepek gambar kenangan celup celup jari 5 tahun sekali.

Aku undi ape? Biarlah rahsia..gituuu..

Yang penting, sapa menang tolong tunaikan amanat+mandat yang korang janjikan.. Jangan buat sesuatu yang menjatuhkan negara kita sudah.
Berdoaa semoga kita sentiasa aman dan muhibah.

Kami mengundi di sk seri bintang selatan, taman shamelin perkasa.

Done celup jari..


Motipp?? Hahaha..

Gabungan Jari aku, mak,adik dan adik ipar..

Ok tu je nak story pasal pru14.
Tunggu lagi 5 tahun utk celup celup ni..hahaa
Sapelahh yang menang ye??


-MrsPuex-

No comments: