Majlis Berbuka Puasa Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC) Bersama-Sama Anak-Anak Yatim

Assalamualaikum/Hai, 

Setiap tahun seluruh umat islam akan menantikan ketibaan bulan Ramadhan yang penuh dengan keberkatan dan kemuliaan ini. Terdapat banyak hikmah berpuasa di bulan Ramadhan, antaranya menjadi pembersih jiwa, melatih kita untuk bersyukur, bersedekah, hidup sederhana dan mengelakkan pembaziran.

Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC) yang sinonim dengan amalam kemasyarakatan turut mengambil peluang melalui satu program CSR (Tanggungjawab Sosial Kemasyarakatan) dengan meraikan anak-anak yatim dari Pusat Jagaan Cahaya Kasih Bestari Rumah dalam satu majlis berbuka puasa di SACC.



Selain meraikan mereka dengan majlis berbuka puasa, SACC dengan rasa rendah hati memberi sumbangan duit raya dan hadiah kepada semua anak yatim. Sumbangan ini turut ditaja oelh ADABI Consumers Industries Sdn Bhd. Selaras dengan objektif program ini, sedikit sebanyak kita sama-sama dapat menggembirakan dan membantu anak-anak ini dengan persiapan sambutan Hari Raya Aidilfitri.

Image may contain: 5 people, including Nooraini Zubir and Shiqin Sunshine, people smiling, people standing
bersama rakan blogger yang hadir sama. pic credit to blogger ina ainaa.

SACC turut meneruskan kemeriahan Bufet Ramadhan 2018 di SACC dengan bertemakan Warisan Tradisi yang telah dibuka kepada umum sejak 18 Mei hingga 13 Jun 2018. Boleh rujuk SINI untuk review tentang harga buffet ramadhan 2018. Boleh klik SINI untuk preview Buffet Ramadhan bagi tahun 2018.


Orang ramai yang bercadang untuk berbuka puasa di SACC selepas penat seharian shopping di sekitar shah alam, bolehlah tempahan seperti details di bawah :

Tel :03-5511885, 013-2502858 


 -MrsPuex-

0 Comments