Rebut Hadiah RM10K Gold Bar Dengan Peraduan Wefie Raya Bersama Jus Hidayah Gold

Assalamualaikum/Hai,

Julung-julung kalinya Seraimas Herb menawarkan peraduan Wefie Raya Bersama Jus Hidayah Gold dengan hadiah berupa RM10K Gold Bar tau. Bak kata pepatah, tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia bila menang kontes.. hehehe.. tak cuba tak tahu. rezeki di mana-mana.. so apalagi, jom la cuba nasib..


Peraduan Wefie Raya Bersama Jus Hidayah Gold

Seraimas akan mengadakan Peraduan Wefie Raya bermula 17/5/2018 sehingga 1/7/2018 ini. Penyertaan hanya boleh dihantar bermula 17/5/2018. Penyertaan terakhir akan diterima sehingga pada jam 10 malam 1/7/2018. Kalau anda dan keluarga  memang mengamalkan minum  Jus Hidayah Gold ni, inilah masanya dan peluang terbaik untuk mencuba nasib untuk join peraduan ini. alah membeli memang hadiah gituuu. 
Hadiah bernilai RM 10,000.00 bakal dimenangi dan anda berpeluang untuk beramah mesra di rumah terbuka Hari Raya bersama Imam Muda Asyraf dan keluarga Seraimas bersama pasangan. Segala info tentang maklumat mengenai lokasi, masa dan tarikh akan diberitahu kemudian. stay tune!
Yang bestnya peraduan ini, bukan satu penyertaan, malah anda boleh menghantar seberapa banyak penyertaan yang anda suka tapi dengan syarat setiap penyertaan mesti mempunyai gambar kotak produk Jus Hidayah Gold sebagai bukti pembelian.
Pemenang dalam peraduan ini akan dipilih berdasarkan gaya yang paling kreatif. Pemilihan pemenang dibuat oleh pihak juri yang dilantik.
Tarikh Tutup Penyertaan adalah pada 1/7/2018 jam 10 malam.
Pemenang akan diumumkan pada 1/7/2018 melalui Facebook Seraimas HQ.
Syarat-Syarat Penyertaan :
  • Beli Jus Hidayah Gold
  • Peserta perlu bergambar beramai-ramai (“wefie”) bersertakan Jus Hidayah Gold sebagai bukti
  • Muat turun aplikasi QR reader di App Store atau Play Store dan scan QR code yang tertera di kotak Jus Hidayah Gold
  • Isi butiran lanjut dan masukkan “original code”. Ikut langkah seperti yang tertera di laman sesawang www.seraimas.my
  • Masukan slogan "Saya sertai peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold kerana........." Ayat tidak boleh melebihi 50 patah perkataan.
  • Muat naik gambar wefie raya anda di platform yang disediakan. Dengan memuatnaik gambar di platform ini anda telah mengakui bahawa:
    1. Gambar adalah milik anda
    2. Tiada sebarang pelanggaran hak cipta atau seumpamanya
    3. Anda bertanggungjawab sepenuhnya terhadap gambar dan maklumat yang dimuatnaik
    4. Membenarkan pihak penganjur menggunakan atau menyiarkan gambar anda di sebarang media bagi tujuan pengiklanan dan promosi produk Seraimas.
  • Untuk anda berpeluang memenangi hadiah, penyertaan anda mestilah diterima pada hari akhir tempoh peraduan. Semua penyertaan yang diterima di luar tempoh peraduan tidak akan dilayan.
  • Dengan menyertai peraduan ini, anda adalah dengan ini dianggap telah menerima dan bersetuju dengan terma dan syarat Peraduan #WefieRayaJusHidayahGold. Sila klik link ini

Hadiah yang Ditawarkan kepada Bakal Pemenang :
Seramai 5 orang pemenang bertuah akan dipilih. Antara hadiah-hadiah yang bakal dimenangi adalah :
Tempat Pertama:
Gold Bar (20g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas
Tempat Ke-2:
Gold Bar (10g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas
Tempat Ke-3 sehingga ke 5:
1 dinar emas + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Imam Muda Asyraf Sebagai Duta Produk 

Imam Muda Asyraf dipilih sebagai Imam Muda Asyraf juga turut dijadikan duta produk kesihatan yang terkenal dengan tagline ‘Lebih Kuat, Lebih Cergas, Lebih Beramal’ iaitu Jus Hidayah Gold keluaran Seraimas.
Umum mengetahui Imam Muda Asyraf merupakan juara musim pertama program pencarian imam dalam kalangan generasi muda. Program Imam Muda yang disiarkan secara langsung menerusi saluran televisyen berbayar Astro Oasis membuatkan pemilik nama Muhammad Asyraf Mohd Ridzuan dikenali ramai.
Imam Muda Asyraf juga meneruskan diri dakwah beliau menerusi program bual bicara iaitu Hidayah Talk yang membincangkan pelbagai isu melalui laman Facebook pengeluar jus ini iaitu Seraimas HQ. Program bual bicara yang berlangsung tiga kali dalam sebulan ini mengupas topik-topik semasa tentang kekeluargaan dan pentingnya kesihatan.

Serai Mas Herbs Sdn Bhd

Sedikit info tentang pihak penganjur peraduan iaitu Serai Mas Herbs Sdn Bhd. Serai Mas Herbs Sdn Bhd ditubuhkan pada 2005 di atas impian dan inspirasi oleh pengasas yang juga Pengarah Urusan Syarikat, Datin Hajjah Sunita Bibi Ali Akhbar. Menyedari hakikat bahawa sektor makanan tambahan bagi tujuan kesihatan dan juga produk kosmetik serta kecantikan amat menggalakkan, maka syarikat ini mula beroperasi dengan menyediakan pelbagai rangkaian produk yang bermutu tinggi.
Syarikat ini telah diperbadankan di bawah Akta Pendaftaran Perniagaan 1956 pada tarikh 22 Julai 2005. Dengan kejayaan cemerlang yang telah diperolehi sepanjang penglibatan syarikat dalam bidang ini, maka Serai Mas kini beroperasi sepenuhnya di Labis, Johor.
Produk kesihatan dan kecantikan berasaskan herba dan bahan semulajadi ini bermula dengan produk Losyen Terapi Anggun dan Dara Mas Cucian Wanita, Serai Mas Herb dan juga produk kulit Astanita Collagen Skinz dan C’Bidadari Juice Khas untuk kaum wanita yang mementingkan kecantikan luaran dan dalaman. Ia mula berkembang dan semakin unggul ke hadapan apabila memperkenalkan produk lain seperti Jus Hidayah, Kismis Hidayah, Raudah Energy Drinks, Rest Slimm Mango Drink dan Bengkung Puteri Mas yang menjadi pilihan ibu selepas bersalin.
Perjalanan Serai Mas Herbs Trading bermula daripada sebuah kedai jamu milik Datin Hajjah Sunita Bibi yang ketika itu menjadi stokis untuk satu produk lokal syarikat lain. Beliau nekad untuk membina empayarnya sendiri selepas dia ditipu dan ditikam belakang oleh syarikat terbabit. Seiring dengan cita-citanya semenjak kecil yang mahu menubuhkan perniagaan sendiri, tanpa ragu beliau mengeluarkan produk kesihatannya sendiri. Walaupun ketika itu beliau kurang arif dengan ilmu dalam bidang jualan dan pemasaran, namun atas nekad dan sokongan daripada suaminya, beliau yakin bahawa syarikatnya pasti akan berjaya suatu hari nanti.
Datin Hajjah Sunita Bibi juga percaya dengan mengeluarkan produk kesihatan ini, ia dapat membantu orang ramai untuk menjaga kesihatan walaupun sibuk dengan kehidupan harian. Menekankan isu kekeluargaan, setiap produk yang dihasilkannya mampu dimiliki oleh setiap ahli keluarga kerana produknya bermula dari produk bayi, kanak-kanak, ibu mengandung, serta warga emas. Malah harga mampu milik yang ditawarkan ini mampu untuk dimiliki oleh setiap ahli keluarga di Malaysia.
Beliau percaya dengan hubungan kasih sayang dan kekeluargaan yang penting dalam satu keluarga itu, produk ini mampu memberi kesan positif jika diamalkan selalu. Beliau juga mahu produk kesihatannya ini mampu pergi jauh dan boleh mengorak langkah hingga ke luar negara.

Jus Hidayah Gold
Jus Hidayah Gold adalah minuman kesihatan bermutu tinggi dan menggabungkan 23 jenis herba yang memberi kebaikan dan kesan berganda untuk lebih sihat dan kekal cantik. Kombinasi Raja Segala herba seperti Madu, Buah Tiín, Kismis, Kurma Merah, Apricot, Delima, Lada Pintal, Cengkih, Kunyit, Buah Pala, Senduduk Putih, Mahkota Dewa, Habbatus Sauda, Mengkudu, Teja Lawang dan pelbagai lagi bahan semulajadi ini mempunyai kebaikan dan khasiat luar biasa untuk kesihatan tubuh badan dan mengatasi segala macam penyakit. 
Produk yang tidak perlu diperkenalkan lagi ini turut dapat membantu pelbagai masalah kesihatan. Tidak terhad kepada penyakit ringan sahaja, Jus Hidayah Gold juga dapat mengatasi penyakit serius atau kronik seperti penyakit kanser, diabetes, darah tinggi, gout, SLE (systemic lupus erythematous), angin ahmar, migraine, buasir, denggi, masalah usus (gastik atau sembelit) dan sebagainya.
Gabungan mantap 23 jenis herba terpilih ini juga terdiri daripada makanan sunnah yang berkualiti tinggi yang sememangnya bermanfaat untuk kesihatan tubuh badan. Malah jika diamalkan setiap hari dan dijadikan sebagai rutin, ia mampu mencegah pelbagai penyakit, menyihatkan badan dan mengembalikan keseimbangan sistem tubuh badan. Warisan herba sepanjang zaman ini mampu dimiliki untuk kesihatan seisi keluarga serta mengeratkan lagi jalinan kebahagiaan bersama. Lebih Kuat, Lebih Cergas dan Lebih Beramal dengan Jus Hidayah Gold keluaran Seraimas Herbs.
Kepada anda yang belum mencuba, boleh dapatkan Jus Hidayah Gold di:-

Sebarang pertanyaan, boleh hubungi :
No Telefon : 6012 7848364
Website: www.seraimas.my 
Facebook: Seraimas HQ
Instagram: @seraimashq
Youtube: Seraimas Herbs

Lama tak join peraduan. nak cuba nasib la..mana tau rezeki termenang pulak kali ni.. aminnn... korang, jomlah join..mana tau rezeki korang jugakkan.. Kalau beli, badan jadi sihat, kalau menang peraduan, hati jadi gumbira.. banyak woooo RM10k tauu..hehehee..

Bismillahh..

-MrsPuex-

27 Comments

el said…
menarik sungguh hadiah contest ni
jus hidayah ni pun tengok mmg menarik..nti nak try satu
Fara Lumière said…
Bestnye.. hadiah menarik
Wawa Ashihara said…
wow..menarik gila hadiah dia...rm10k siapa tak nak kan???
Mak Lin said…
Sempat lagi nak join ni. Boleh menang hadiah menarik! Mak Lin singgah sini ;) - www.ceritamak.com
Dunia Zumal said…
Bestnya nak try juga la...
iam.umifuzy said…
menarik..nk try jugak la
JMR said…
good luck..dapat gold bar 20g tu mmg syokkkkk
Fadzi Razak said…
Kalau boleh menang goldbar 20g tu, ya Allah seronoknye. 1g pun dah nak dekat RM200. Ape lagi 20g
Atikah Norbaki said…
senang sangat contest gini. Ber'wefie'je boleh menang. Harap dapat menang la... eem kena pergi cari jus tu dulu apa2 pon... kan? kang x valid plak nnt...
Nadia Johari said…
contest mudah giler..kene cari ni..huhu..lagipun jus hidayah gokd ni banyak khasiat
AJ said…
Nak cuba gak lah sambil wefie raya tu kan :)
Yeop Maz said…
macam menarik...
namia cinta said…
hadiah menarik jom kita join wefie raya ni. . hadiah bahagia dua .. kihkih
Lin Liena said…
hadiah best..jom join ramai2
Yanie said…
Nampaknya ada alasan kuat untuk lebih rajin ber wefie hehe 😁😁
kepochi said…
hanya dengan wefie mungkin dapat menang 20g gold bar ..menarik tu
atiehilmi.com said…
wajib join ni sisssssss.. hadiah dia kemahen best.. hee~ sis join tak ?
irrayyan said…
Hadiah best. Badan sihat dan cantik.untung lagi kalau dapat menang pula peraduan ni
Syafiera Yamin said…
banyaknya khasiat produk ni nak cuba ni heee
Rafzan Tomomi said…
Should try join this. Sempat lagi ke idok?
Eyzamiel said…
Bnyak khasiat produk ni.. nak try la nnt
Sue Izza said…
Nak balik pinjam.jus abah la heheheh
iuzira said…
beruntung sapa yang menang, kena dapatkan juga ni jus hidayah . mana tau rezeki last minit. bagus ni bagi abah
ummizarra said…
Wowww lumayan hadiah yang disediakan. Kalau menang untung sangat ni lepas raya. Hehehehe jus ni pun memang bagus untuk kesihatan
Achik Huda said…
best nya hadiah...cara penyertaan pun mudah...sape tahu kalau rezeki boleh menang gold bar tu..
Zharif Azis said…
Mudah betul nak join ! Wefie je boleh menang 20g gold bar. Sape nak bagi kan. Sempat lagi join nie. Nak join lah !
Sue Sopian said…
hadiahnya lumayan sgt! untung-untung boleh menang.. :)
wefie je kan..