Tawaran Hebat Berganda Ramadan Ini Hanya Di Lulu HyperMarket Kuala Lumpur

Assalamualaikum/Hai,

Ramadhan bakal tiba.
semua persiapan perlu dibuat.
bahan-bahan mentah kat rumah dah ready ke belum tu??
tak lupa juga untuk persiapan raya nanti.
nak tukar cadar, langsir atau sofa??

worry no moreeee..
silakan pergi ke Lulu Hypermarket yang terletak di tengah-tengah bandar Kuala Lumpur.
kat sini macam-macam ada.. Dari barangan dapur sampailah ke perkakasan rumah.
one stop centre kata orang.

nak bagitau lagi, sekarang Lulu Hypermarket tengah buat macam-macam promosi hebat khas untuk pelanggan setia mereka. Antaranya adalah :


  • Bazar Raya - sehingga 21 Mei 2019
  • Jualan Ramadan - potongan sehingga 70% (1 Mei - 10 Jun 2019)
  • Peraduan Dream Drive bermula 1 Mei sehingga 1 September 2019
  • Promosi Mingguan yang diadakan setiap hujung minggu.


BAZAR RAYA.


Ruang promosi ini terletak di Tingkat 2 tau.
Promosi ni berlangsung sehingga 21 Mei 2019.
Apa yang menarik?
Tempat di mana anda boleh mencari semua yang anda perlukan Raya di bawah satu bumbung. Dapatkan penjimatan hebat dengan barang-barang promosi Must-have Raya seperti barangan isi rumah & barangan rumah, elektrik, elektronik, kasut & bagasi. Jenama besar seperti Philips, Panasonic, Sony, Samsung, LG, Sharp, Tefal, JBL dan banyak lagi.
Ini adalah masa yang tepat untuk make-over rumah anda untuk Raya yang akan datang! Jangan ketinggalan tawaran hebat ini!







JUALAN RAMADAN.



Destinasi membeli-belah pilihan utama di mana pelanggan dapat menikmati penjimatan sehingga 70% OFF pada fesyen, kasut, beg tangan, elektronik / IT, telefon bimbit, isi rumah, perabot rumah, mainan & bagasi. Di samping itu, juga penjimatan besar pada produk harian, barang-barang segar, barangan runcit makanan & barangan bukan makanan. Lulu dikenali kerana mempunyai pilihan luas kurma berkualiti terbaik dari seluruh dunia, yang diimport secara eksklusif untuk memenuhi keperluan bulan suci ini. Anda boleh mendapatkan kurma Ajwa, Kudhri, Mejdoul atau tarikh premium lain dengan harga yang sangat baik di sini, serta barangan roastery lain untuk persiapan berbuka puasa anda. Jangan lupa untuk mencuba makanan istimewa tempatan, India & Arab & makanan pencuci mulut di sini. sangat sedap! Ini cara yang sempurna untuk persiapan awal anda untuk tempoh perayaan yang akan datang. Tempoh promosi pon panjang tau. So anda semua boleh rancang jadual untuk datang ke Lulu Hypermarket Kuala Lumpur.



















DREAM DRIVE SHOP & WIN



Selepas Peraduan "Shop & Win" yang berjaya tahun lepas, pihak Lulu Hypermarket terus mengadakan pertandingan yang sama, dan kali ini dengan hadiah yang lebih baik. Pada tahun ini, pihak Lulu Hypermarket memberi 2 Proton X70 sebagai Hadiah Utama bersama-sama dengan hadiah yang lebih menarik seperti Apple iPhone 7+, TV LED UHD dan Baucar Hadiah Lulu. Apa yang perlu anda lakukan ialah membelanjakan RM75 & ke atas dalam satu resit tunggal dari Lulu Hypermarket & Department Store semasa tempoh promosi, dapatkan kupon cabutan bertuah anda. Isikan butiran anda, masukkan ke dalam kotak undian bertuah dan anda akan berlari untuk memenangi hadiah-hadiah hebat ini. 

Semudah itu! Untuk pemilihan pemenang, akan ada 2 sesi, yang pertama akan diadakan pada 5 Julai dan yang lain akan pada 6 September 2019. Pelanggan boleh merujuk kepada promo di FB Lulu, poster di dalam rumah & perkhidmatan pelanggan untuk butiran mengenai terma & syarat.


PROMOSI MINGGUAN.

Pelanggan juga boleh menikmati tawaran hebat mengenai makanan segar, makanan panas, roti & barangan runcit, serta item terpilih dari kategori lain dalam promosi hujung minggu khas ini. Cepat kerana kami mendapat tawaran istimewa untuk semua orang!







Untuk keterangan lanjut, boleh refer maklumat di bawah :
Alamat :
LuLu Hypermarket, 
Lot 159, 
Persiaran CapSquare, 
Off Jalan Munshi Abdullah 
50100 Kuala Lumpur 


Facebook Page : 

Instagram Link : 


kami sudah.. anda bila lagi??hehee..

Yang berdekatan tu, jangan lepaskan peluang untuk datang shoping raya kat sini tauu.. Macam-macam ada.. mur mur plak tu.. berbaloiii weiii!! jommm ramai-ramai ke Lulu Hypermarket Kuala Lumpur !!

-MrsPuex-

3 Comments

Cik Puan Ena said…
woww. banyak jugak offer ye sampai 70%. Dah boleh survey barang raya awal.
Suria Amanda said…
Suka jugak shopping kat sini sebab semua bahan bahan basah dan sayur2 segar
mek yunie said…
wow. tak berkesempatan untuk jejak kaki ke sini