Sambutan Tahun Baru Cina berkonsepkan 'Loh Hei' hanya di Hotel Concorde Shah Alam

Assalamualaikum/Hai, 

Xin Nian Kuai Le!

Sempena Tahun Baru Cina ni 
Restoran Rakuxin, Hotel Concorde Shah Alam menjemput anda, keluarga dan kawan-kawan anda untuk merayakan Tahun Baru Cina , tahun tikus dengan kemajuan yang makmur atau dikenali sebagai 'Loh Hei'.


Dalam sambutan Tahun Baru Cina, Chinese Chef, Mr Yu Chee Chun memperkenalkan 5 jenis Yee Sang  dan beberapa menu set Tahun Baru Cina . Rakuxin menawarkan hidangan ini sekali setahun dengan 5 jenis yee sang yang iaitu abalone yee sang, ikan yee sang sang, scallop yee sang, salmon yee sang dan pasifik clam yee sang yang disajikan dalam saiz kecil dan besar dari RM78 nett sehingga RM 198 nett. 


Bersantai bersama keluarga dan rakan-rakan pada malam tahun baru cina dengan makan beramai-ramai memang sangat meriah. Apelagi, jom cuba  4 set hidangan bertuah untuk dipilih di Restoran Rakuxin, Hotel Concorde Shah Alam . Menikmati lapan atau sembilan menu set khas bermula dari rm688 nett hingga rm988 nett. Antaranya harimau goreng dengan sos kam heong , ayam panggang dengan sos  tong kwai dan keropok udang dan banyak lagi.

Saya dan rakan-rakan sempat merasa beberapa hidangan yang disediakan dengan konsep ala-chinese style.


Yee Sang with Pasific Clam

Dry Scallop with Seafood Soup


Pee Paa Roasted Chicken

Steamed Garoupa With Ginger Soya and Ginseng

Braised Brocolli with Balck Mushroom and Fish Maw

Stir Fried Tiger Prawn with Golden Salted Egg and Stir Fried Prawn with Oat Curry Leaf

Fried Rice with Shrimp Prawn and Anchovies

Chocolate Ripple ice Cream Cake

Fruit Tartlets

Chinese Tea

Untuk penggemar vegetarian boleh cuba sembilan hidangan menu vegetarian dengan harga bermula RM688 nett dan RM788 nett. Antara menu dihidangkan adalah ikan mentega goreng dengan sos limau lemon, sayur-sayuran deluxe yang direbus dengan cendawan abalone, udang goreng dengan madu cili dan capsicum dan lain-lain.

Tempahan boleh dibuat bermula dari 12 tengah hari hingga 8 malam dari 13 Januari sehingga 8 Februari 2020 bertempat di Rakuxin Restaurant di tingkat 1, Hotel Concorde Shah Alam. (tutup setiap ahad dan cuti umum)

untuk maklumat lanjut sila layari:

instagram: www.instagram.com/concordehotelsa
Telefon : 03-5520 8000 ext 2260


 -MrsPuex-

2 Comments

Intan said…
Makanan semua nampak sangat sedap!
Unknown said…
If you're trying hard to burn fat then you absolutely need to try this brand new custom keto meal plan.

To create this keto diet service, licensed nutritionists, personal trainers, and cooks joined together to develop keto meal plans that are powerful, suitable, price-efficient, and enjoyable.

From their grand opening in early 2019, 100's of people have already transformed their figure and health with the benefits a proper keto meal plan can provide.

Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones provided by the keto meal plan.