HAPPY 13TH ANNIVERSARY TO US.

Assalamualaikum/Hai,

14072007-14072020.

Genap 13 tahun usia perkahwinan kami suami isteri.
setiap tahun ada je pancaroba.
goyang tak goyang jugaklah nak pertahankan usia sampai takat ni.
orang lain banyakkk sweet sweet je kan..
tapi aku tak ye.
rezeki lain lain.
sweet sepanjang zaman pon boring la wei..
kena ada gaduh jugak aku rasa.. baru la rindu/ sayang/cinta cinta tu mariii..
gituuu..

standadlah bahagia, duka, lara, gembira, sedih berselang seli.
kenapa macam tu?
sebab EGO gais..
darah muda.
semua nak betul, semua nak menang..

END UP,
alhamdulillah
masih bertahan dengan jayanya.
satu je motto yang kami pegang.
KAU PAHAM AKU, AKU PAHAM KAU.

banyakkkkkk lagi nak diperbetulkan.
banyakkkkk lagi usaha ke arah 'jodoh till jannah'".

syukur.
dikurniakan 3 ketul buah cinta kami.

seorang perempuan
dua orang lelaki
yang amat somel, hensem, jelita..

*done puji anak sendiri..hahhaa

cukuplah 3 ketul ni.
besarkan mana yang ada..
niat nak tambah memang ada.. best ada baby.. tapi aku tak sanggup..
nak me-time je skang..


anyway,
HAPPY ANNOYVERSARY SUAMI.
13 tahun dah kita..
more years to go!
lapp u moreeeee...
ecececee.. *bersemut skrinnnn*

Image may contain: one or more people, people sitting, motorcycle and outdoor
zaman detimm detimm

Image may contain: one or more people, selfie and close-up



Image may contain: sky and outdoor

Image may contain: one or more people and glasses

14072020.
13 tahun anniversary kita sambut kat cameron highland.
dia punya jem serupa liku liku perjalanan 13 tahun kita kan kan kann..
alhamdulillah selamat sampai ke destinasi walaupun dalam hati hampir nak patah balik rumah..
hahahaha..


Image may contain: one or more people, people standing, outdoor and nature

Image may contain: 2 people, including Nooraini Zubir, people standing, sky, mountain, outdoor and nature

Image may contain: 4 people, including Nooraini Zubir, mountain, beard, outdoor and nature

Image may contain: flower, plant, outdoor and nature
dapat bunga fresh..
kita mintak carnation ye..
mintakk.. kalau tunggu mmg takkan dapat.
lelaki ni, lagi lama kita kawin, kita kena terus terang je nak apa..
ko diam, ko sendiri sakit hati.
tu laki aku, laki korang aku tak tahu.. 
memasing kenal perangai laki memasing kan kan kan..

ok tu je nak up..

nnti aku cite percutian 3 hari 2 malam di cameron highland dan tempat-tempat yang sempat kami pegi walauupun jem cam hanat kat sana..

harus kena repet lagi sebab banyak tempat x jejak..
i hatee u jemm!!
kekekekeee..

doa aku untuk kami,
moga Allah kuatkan hati kami berdua menempuhi halangan / cabaran yang akan datang.
Moga Allah titipkan kasih sayang kami sedalam-dalamnya antara satu sama lain..
Moga Allah tiupkan rasa rindu antara kami.

aminnnn..

13 tahun, usia terlalu muda bagi kami..
belajar mengenal hati budi masing masing tanpa jemu.. insya allah.

*korang yang baca ni pon aminkan sekali ya*
tengkiu korang!


 -MrsPuex-

0 Comments