Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Friday, November 4, 2011

Taska DISITA!

Assalamualaikum..

Skarang nih byk btol kisah psal taska / neseri..kt area sebelah taman umah aku pon ade kes tau..nasibla x kene kt neseri lil aireen..nauzubillah..Semoga dijauhkan sdari segal perkara-perkara yang tak baik..

kes taska ni dh smpai msuk suratkhabar. ibu bapa komplen anak dorg kene kurung dalam stor..bila disiasat tgh hari, mmg kompom budak yg degil akan dikurung dlm stor gelap..mau x melalak budak tuh??haih..tokei neseri tu adalah seorang yang warak hokayy!!!..masalah mental agaknya..

FYI, akak opis aku penah anta anak die kat neseri ni..tp once dia dh dpt info plus anak die sendri yang merepot, trus ambil tindakan susulan - tuka taska lain..al-maklumla budak kecik nih kan x pandai menipu..kan?kan??tup tup sebulan or 2 bln lps tuh trus masuk paper..

Dan, aritu, masa nak amek akak opis aku gi keje sesame, sempat gak aku snap taska tu..dah siap kene seal!..masih dibawah kawalan pihak yang bertanggungjawab..



 p/s : publish cite nih bukan utk mengaibkan pihak tertentu tp sekadar untuk peringatan kepada ibubapa yang hantar anak mereka ke taska / neseri..sentiasa melihat setiap perubahan anak-anak anda / memantau anak-anak dari semasa ke semasa..

Sekian, Selamat menyinggah uols..

Yours Truly ;P

8 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

hah??bilik stor gelap????

mrs puex said...

yyup...katenye bilik stor yg ade kt bwh tangga tuh..kesian kan??

fiza said...

Kejam nya kurung dalam bilik gelap, sian bebudak tu.

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Agak2 anak tokey tu sndri pon kene mcm tu x? Haishhh..

Eee, sakit ati bace cite mcm ni.. Terbayang mcm mane kalu anak kite sndri kene.. :(

Anonymous said...

ni kt uma k.azfa ke...

mrs puex said...

fiza : tu la..asal budak tu nangis jek trus dimasukkan dlm stor..

missCT : mmg dengar pon dah geram..

anonymous : yup..aik??cemane ley kenal kak azfa??hihi..

n o h a F i z a said...

kesian nya weh. mesti budak2 yg kena tu ketakutan... jahat gile

Anonymous said...

baru semalam anak saya meengadu adik dia kene kurung dalam stor.kt taska. kesiannye anak sy baru setahun setengah diorg dah kurung dlm stor.. nasib baik ade kakak tukang ngadu. sakit hati..................