Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Friday, February 17, 2012

Semoga Baby Awin Cepat Sembuh.

Assalamualaikum..

Subuh tadi dpt msg ttg perkhabaran yang agak tragis yang berlaku kt jiran selang beberapa buah rumah..

Anak pompuannya yang bongsu ( umur lebih kurang 1-2 thun ) dilanggar kereta yang bergerak sendiri. mybe anak sulungnya tertekan gear or  tertarik hand brek..enjin kete mase tu masih hidup.* status kejadian msih samar2 sbb aku x de kt tmpat kejadian..dpt cite pon based dr jiran2 yg ade, kak su, ain n ct..

ain msg :

' tau x awl pg td blaku 1 insiden. ank intan yg kecik skali dilanggar kt dpn umah. ank die yg len2 ade dlm kete kecuali ank yg kecik. ank yg sulung tu main kt dlm tertekan gear, kete bergerak,time tu adik yg kecik ade kt dpn kete. teruk jugak la. time pg td tgk abis muke berdarah2.hrp x de pape yg buruk berlaku.'

kak su msg dan die ade kt tmpat kejadian :

'kete bergerak ke dpn..tak pasti mana silapnye..then pintu blakang terbuka, awin terjatuh..tu yang terus tersekat kt tayar kete sebelah blakang..warded kt sg buloh..menggigil akk tgk..mmg dpn mata betullah'

Baby warded kt Hosp Sungai Buloh..

Kepada Intan, semoga tabah n sabar hadapi dugaan Allah..semoga bby awin cepat sembuh dan xde pape yang buruk berlaku. Ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan mereka dan jauhilah mereka dr mala petaka..aminnnn...

kwn2, doakan bby awin cepat sembuh ya..

Yours Truly ;P

5 comments:

mamavogue said...

ya Allah.. semuga baby Awin selamat. even x knl, tp naluri ibu kan same.. pasni mmg xleh bia anak dlm keta sendirian ngan enjin keta idup huhu..

n o h a F i z a said...

ya Allah..baca pon mcm dah ngeri..semoga takde yg buruk berlaku..

mrs puex said...

nohafiza : btol..aku dgr pon gigil la kejap..ank die still kt hsb..x tau condition die camne..semoga Allah pelihara die..

:: Mrs.Eady :: said...

ya allah selamatkan lah anak itu!

Bitt (double IS) said...

ya allah hope tiada ape2 yg serius berlaku...