Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, February 21, 2013

Kasut Trekking

Assalamualaikum..

kakak dah ade kasut trekking..
papanye belikan..
mama punye xnak belikan keeeee?????

tah bilenye nak trekking lagi x tau la mak cik..
rindu thp mmg x bole blah dah..
mikiokan bby airiel qaid blom pandai trekking jek, tu yang terpendam pendam niat nak msuk utan..
x dapat masuk utan, tepi tepi utan pon jadik laa...
adoii laaaa....
cepatlah korang besar, boleh mama n papa smbung xtvt masuk utan..


belikan jek dulu kasi semangat nak bawak anak2 buat xtvt lasak katenyee..
bile??hanya masa yang akan menentukan..
Insyaallah..




Yours Truly ;P

5 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

tggu diaorg besar ade lagi sorg..ehh ehh :)

HeNRieTTa JoSe said...

chantek.....rietta suka design dia....rietta punya pown kaler coklat jugak...xpe....nnti bby dah besar...bleh trecking sesama....lagi meriah....

mrs puex said...

iwa : haipppp...jgn la nokk..
mak gian masuk utan nih...

rietta : insyllh..

Ratu Hatiku said...

suka jugak eh aktiviti msk hutan nie.. hubby saya pun aktif msk2 hutan nie selalu ajk ank2 cuma blm berkesempatan nk bwk jerk ;D

eB said...

Eb SUKER SGT2...
BEST KAN? :)