Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Thursday, February 21, 2013

Kasut Trekking

Assalamualaikum..

kakak dah ade kasut trekking..
papanye belikan..
mama punye xnak belikan keeeee?????

tah bilenye nak trekking lagi x tau la mak cik..
rindu thp mmg x bole blah dah..
mikiokan bby airiel qaid blom pandai trekking jek, tu yang terpendam pendam niat nak msuk utan..
x dapat masuk utan, tepi tepi utan pon jadik laa...
adoii laaaa....
cepatlah korang besar, boleh mama n papa smbung xtvt masuk utan..


belikan jek dulu kasi semangat nak bawak anak2 buat xtvt lasak katenyee..
bile??hanya masa yang akan menentukan..
Insyaallah..




Yours Truly ;P

5 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

tggu diaorg besar ade lagi sorg..ehh ehh :)

HeNRieTTa JoSe said...

chantek.....rietta suka design dia....rietta punya pown kaler coklat jugak...xpe....nnti bby dah besar...bleh trecking sesama....lagi meriah....

mrs puex said...

iwa : haipppp...jgn la nokk..
mak gian masuk utan nih...

rietta : insyllh..

Ratu Hatiku said...

suka jugak eh aktiviti msk hutan nie.. hubby saya pun aktif msk2 hutan nie selalu ajk ank2 cuma blm berkesempatan nk bwk jerk ;D

eB said...

Eb SUKER SGT2...
BEST KAN? :)