Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Wednesday, February 27, 2013

Sudah 7 bulan

Assalamualaikum..

My ensem boy dah menjangkau 7 bulan semalam (26022013)..
kelmarin (25022013 dia adalah sedikit demam..bila pk pk balik, ooo patutlah pon...nak 7 bulan dah bersamaan nak tmbah perangai..
dia masih gud boy sangat..bertambah gud boy bila die semakin kerap melekat kat mama..aduhh..
pantang mama jauh jek, kompom menangis mcm kene cubit..dah pandai dah nangis smpai ilang suara..
ape kes ni??

perubahan fizikal terkini :

- semakin montok - kuat makan blended food yang sedap katenye..
- berat badan/ketinggian - umur 7 bulan xde check up..tunggu bln 4 nnti..
- pergerakan - semakin pantas mengesot mcm ashkarr..tinggalkan kejap kat bilik, tau tau muke dah tercongok depan pintu bilik sambil mulut bising 'aaaaa..aaaaaaa.aaaaa' dengan suara kejantanan yang terlerlah..adoiyaii...
- masih blom boleh duduk lgik..
- sangat pandai bergurau ngn kakak, papa dan sesape yang agah die..senyuman anak bujangku ni adalah sangat maness...hhihihii..

cepat btol masa berlalu..
bila tgk dia, hilang trus sakit bersalin..kuasa Allah ye dak??

kat tesco..test car seat tp x beli ponn..
























balik umah trus ade demam skit..tp dari ptg mmg dh pesam skit..mama gagah jugak bwk pi tesco..sudahnye bertampalah cool fever kat dahi nun..kesiaann..




























sekian..

Yours Truly ;

4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

alahaiiiiii cumel nyer kamu!!!!

RamRamCute said...

alololo..siannya dia..geram tengok!

alongpaktam said...

hencem oooo!!

:: Cik Viva :: said...

comelnya budak ini...besar konfem ensem... :)