Skip to main content

Aerobik Di Opis Sahaja

Assalamualaikum..

Minggu ke-2 kami beraerobik.

Rasa bertuah sebab dapat beraerobik di opis sendiri.
Rasa bertuah sebab ada instructor bertauliah yang willing nak buat kelas aerobik kat opis.
Rasa bertuah sebab ianya adalah FREE .. cuma, terpulang kat diri sendiri la nak join ke idok..
Rasa nak sihat, sila join. rasa banyak alasan, sila duduk jauh jauh..

Aku memang sentiasa angkat tangan if ada kelas. Kelas depends pada instructor. if she say yes, ada lah kelas. if die ada hal luar/mesyuarat, maka dok dendiam kt opis la..nak erobik sendiri mmg idok le kan..kang salah step, nayaa badan..

paling penting jimat duit shopping setiap waktu lunch hari jumaat.
start 12.30 pm smpai 1.45 pm. rest kejap then masuk keje balik. ok la tu kan..
Risau nauuu busuk masam? haaa kau bawak la towel mandi kejap kt toilet..tak pun ko semburlah perfume sikitt..xde sape nak cium ko kt opis laa...




 
 

thank to all yang bagi full komitmen untuk aerobik di opis kita.
once a week pon jadik laa kann???
Mak mak sihat, keluarga bahagia... ewaaaaahhhh!!!!


Yours Truly ;P

Comments

Izwa Kamaruddin said…
alahaiii seronok nyer...ade gym with cikgu dan bilik mandi pun siap tapi tetap tak berkesempatan nak pegi..huhuuu..mak busy dgn anak tengahari buta...

Popular posts from this blog

Pameran Projek Shinkansen Di ISetan The Japan Store LOT 10 Kuala Lumpur

Assalamualaikum/Hai, Kementerian Tanah, Infrastruktur, Pengangkutan dan Pelancongan Jepun bersama-sama dengan Isetan The Japan Store telah  melancarkan pameran di Jepun Shinkansen di Lot 10 Shopping Centre. Pameran ini akan berlangsung sehingga 9 Mac 2017 di Level 1 daripada Isetan The Japan Store. Acara ini diadakan untuk memberi kesedaran dan pengetahuan tentang Projek Shinkansen yang sangat menarik. Ini termasuk ciri-ciri keselamatan yang sangat diiktiraf daripada Shinkansen yang akan memberi manfaat kepada rakyat Malaysia di masa akan datang. Lokasi pameran, Isetan The Japan Store, menawarkan pelbagai produk Jepun dan pengalaman budaya Jepun dari tradisi purba dengan teknologi terkini, dan pelbagai fesyen, gaya hidup untuk makanan sebagai kedai khusus memperkenalkan Jepun. A diorama kereta api yang dianggap sebagai salah satu yang terbesar di Asia akan dipaparkan semasa pameran itu, menyatakan keindahan dari Shinkansen yang termaju dan keunikan ...

6 Ramadhan yang dikenang sampai bila bila

Assalamualaikum.. 6 Ramadhan 1433H/26 Julai 2012: Sesubuh hening time mak mak tengah sibuk nak siapkan sahur, time tu la air ketuban pecah, menanti saat kelahiran si comel ni.. Sesubuh itulah Papa drift dari shah alam straight ke hosp ampang dalam masa lebih kurang 15-20 mnt je.. Tak lupa malam sebelumnya mama berbuka dengan bahagianya juadah kambing golek di hotel area shah alam bersama jiran jiran yang ohsem..semua kenangan tu masih segar dlm hati mama.. Dalam tahun islam, 6 ramadhan, jam 4.52 petang..lahir seorang khalifah kecil, Muhammad Airiel Qaid bin Mohd Azahari ..semoga menjadi seorang anak yang soleh, taat dan sentiasa dilindungi Allah selalu.. Mama papa kakak always love u..haihh..cptnya masa berlalu..cepatnya anak mama membesar... Selamat Ulang tahun yang ke-2 sayang mama, manja mama.. Yours Truly ;P

SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER!!

Assalamualaikumm.. Saya budak baru blaja.. so saya mau kenal ramai kawan. thx luna sbb buat segmen cenggini.. besttt!!! Anda mau ramai follower?? jom terjah blog LUNA LANUN nih.. SYARAT PENYERTAAN: Buat satu entri bertajuk: SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER DONE! Letakkan header blog LUNA LANUN. DONE! Linkkan kepada entri ini. DONE! Siap entri?! Letakkan link entri anda dalam ruangan komen di bawah. DONE! Yours Truly ;P