Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Thursday, January 15, 2015

Berdeting di Salon Rambut

Assalamualaikum..
 
Cerita semalam.
Ada masa yang terluang (gab between masa rehat dan masa nak balik) sementara nak tunggu jam 615 petang tuh maka, marilah deting deting..
bukan selalu. ianya adalah jarang jarang jarang dan jarang sangat ok..
So, lets grab the chances..hahahaa..
 
Orang lain deting deting, makan makan..
weols deting pegi salon..
 
Weols terjah ke TY Hair & Beauty Unisex Salon.
Lokasi di Tingkat 2, Space U8, Bukit Jelutong Shah Alam.
 
 
Ni pintu Masuk.
Unisex Salon dan jgn risau ada ruang untuk muslimah jugak.
incik suami kt depan, iols kat belakang..
 
Ni la tokeinye..kak yatie.
sweet kan??
selesai semua siap borak panjang sebab akak ni dulu bukak kedai belakang opis aku.
ni dah jejak kasih pulak..ape lagi..panjang la ceritanyaa..
dulu kedai dia nama cleopatra seksyen 9 nun..
sesape yg rindukan beliau, sila terjah ke space u8 ni yee..
heheee...
promote pree..heeee..
 
Tadaaaa...
our new fresh hair treatment..
tu style baru incik suami..
ala..potong n basuh jeekk pon...
aku punye style? oppss hanya tontonan incik suami jeww okeh..hihiiii.. 
 
Sekian..
 
*nak pergi sekolah kakak amek bantuan rm100 merangkap skodeng waktu rehat die..*
doakan aku kental yee..

1 comment:

idzwa kamaruddin said...

baik mak..semoga kental ko tgk anak bersekolah seminggu ni ye..hehehe..