Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Tuesday, May 12, 2015

Kenduri Mangga Harumanis

 Assalamualaikum..
 
Kenduri Mangga Harumanis terbaik dari ladang Negeri Peglihh Indera Kayangan..
 
Order dari ladang maklong member opis..
kebetulan ayah member memang balik perlis wiken lepas,
maka, kami sebulat suara la mengorder mangga yang terlalu esklusif setahun sekali je musimnye..
ape yang terlalu istimewa sangat mangga ni??
ko rasa, baru ko tau..hahaha..
 
kebetulan pulak, bos bos tengah buat lawatan kerja ke Perlis..
lantokk komee..
 
aku order kt bos,bawak balik dengan bas,
aku order jugak kat ayah kawan aku ni..hihihi..
 
saje niat nak merasa..
nanti tidaklah terpinga pinga kesedapan mangga nan gojes ini..huhu..
 
selamat tiba kat opis..
ni order dari ayah member opis aku.. semuanya telah bertuan..
dapat free kuinin dan mangga epal jugak..perghhh!!!
 
sesi agihan kepada tuan empunya mangga ni..
ada yang muda, ada yang masak ranum..
 
abis satu opis bau haruman kuinin...kah kah kahh..
nasibb laaaa!!!
 
 
untuk yang teringin nak rasa,
nak bagitau jugak..
ada karnival harumanis kat medan mara kuala lumpur pada 20 - 22 mei 2015 ni..
 
sila terjah yee..
 
tak payah nak kecur kecur ailio tgk buah mangga aku ni..
ada peluang rasa mangga ni, silalah terjah sana..
 
sharing is caring kan?? tanak la aku sorang je yang merasa..engkorang pon perlu merasa juga tau..
janji ngan aku pegi ke mara KL tu tau..
nanti tak la ter alaaa alaaaa alaaa bak ciked, nak ciked.. pang ciked nakk??!!
 
lagi satu,
mane tau boleh jumpe blogger retis femes emes pn IZWA tu kat sana..hehehe..
aku dengar die keje area bangunan situ..krikk krikk krikkk..
sila mintak sain!!
 
 -mrspuex-

3 comments:

idzwa kamaruddin said...

kekekeke...tetibe ade nama ai plak kat situ >_<

♥ ROS ♥ said...

Adududu byknyaaaaaaa

Roziah Muhammad Nor @ Cie said...

wah nih dah memang kenduri mangga dah nih. bestnya mangga kegemaran ku.