7-Eleven Malaysia memperkenalkan koleksi Eksklusif tokidoki Planner x Notebook

Assalamualaikum/Hai,

7-Eleven sekarang ni sangat aktif tau. macam-macam kempen yang dorang buat semata-mata untuk pelanggan kesayangan mereka. 7-Eleven dahulu dan sekarang memang jauhhh berbeza.. boleh dikatakan semua barang kita boleh dapat di 7-Eleven ni.. lebih kurang 1-stop-center kekdahnya.

 7-Eleven Malaysia General Manager (Marketing) Mr. Ronan Lee dan 7-Eleven Malaysia CEO Mr. Gary Brown.

7-Eleven Malaysia dengan bangganya mempersembahkan  program terbarunya  yang direka khas Planner merangkap Notebook dengan kerjasama tokidoki®, satu jenama gaya hidup Jepun yang diilhamkan khusus dicipta oleh Simone Legno.


Planner x siri Notebook tokidoki® terdiri daripada 9 reka bentuk yang berbeza digabungkan dengan watak-watak kegemaran sepanjang zaman peminat iaitu Cactus Kawan, Donutella, Moofia dan Unicorno. Masing-masing sangat eksklusif dan  koleksi pertama seumpamanya akan datang dalam individu pek untuk menambah elemen keseronokan dan kejutan untuk redeemers. The tokidoki® Planner x Notebook datang dengan perancangan 12 bulan  bagi tahun 2017dan kalender sehingga tahun 2019 pada awal mukasurat notebook, menjadikannya item yang senang dibawa untuk pelajar sekolah dan juga orang dewasa yang bekerja. comel dan boleh jee sumabt dalam heandbeg.

Terdapat juga 3 edisi terhad untuk meningkatkan lagi collectability, dan salah satu daripada edisi terhad mempunyai rakan kongsi CSR 7-Eleven Malaysia untuk kempen ini iaitu 'Protect and Save the Children', atau dikenali sebagai P.S. Kanak-kanak.


Dapatkan tokidoki Planner x Notebook  di dekat kedai 7-eleven hari ini! Kutip semua 24 pelekat untuk tebus satu tokidoki Planner x Notebook !  setiap pelekat berharga RM5 saje ..


Sticker issuance period : 13 Disember 2016 - 6 Februari 2017
Redemption period : 13 Disember 2016 - 13 Februari 2017

Oh ya..
menurut CEO 7Eleven, Mr. Gary Brown, mana-mana pengumpul planner X notebook tokidoki boleh menyumbangkan RM1.00 untuk kempen 'Protect and Save The Children' hanya dengan upload gambar planner X notebook tokidoki yang korang dah berjaya tebus tu di FB dan Instagram memasing dengan menggunakan hashtag  #PSTheChildren #7ElevenMY and #tokidoki.

senang je nak buat pahala kan??
apelagi, jom kumpul pahala bersama-sama..

saya sudahh!!
anda bila lagi??
heheheee..


untuk maklumat lanjut :

Website : 

Facebook :

Instagram :


* kempen sah seluruh dunia, sementara stok masih ada.

 -MrsPuex-

2 Comments

nikkhazami said…
cute la pulak planner ni