Accent Alma Lasers Raikan 10 Tahun Kejayaan dengan Kempen Baharu

Assalamualaikum/Hai, 

Accent Prime, salah satu daripada jenama Alma Lasers yang paling berjaya dan telah diperakui untuk penegangan kulit, pengkonturan badan dan stesen kerja peningkatan estetika meraikan ulang tahun ke-10 dengan kempen yang baharu dilancarkan. Alma Lasers, penginovasi global penyelesaian laser, berasaskan cahaya, frekuensi radio dan ultrabunyi untuk pasaran estetika dan pembedahan telah mengeluarkan platform generasi pertama berjenama Accent pada tahun 2007, dengan kelulusan FDA, dan mempertingkatkan teknologi platform ini sepanjang dekad yang lalu sehingga keluaran terbaharu rangkaian produk pengkonturan tubuh Alma Lasers: Accent Prime.


Platform terkini menggabungkan inovasi termaju dalam ultrabunyi dan teknologi frekuensi radio Unipolar ™ bagi menghasilkan rawatan yang boleh disesuaikan dengan pelanggan, pantas, berkesan dengan hasil yang berpanjangan.  Accent Prime, platform Accent generasi ke-empat dilancarkan dalam jangkamasa 10 tahun, boleh menggandakan kepantasan pengkonturan badan dan rawatan penegangan kulit.

sesi pelancaran yang berlangsung di Hotel Aloft KL baru-baru ini.

Kempen ulang tahun Accent ke-10 akan berlangsung sepanjang 2017 dan akan menarik penglibatan melalui peraduan di Facebook, video dan penyebaran isi kandungan digital, yang akan mempamerkan kejayaan jenama ini.


"Kami amat teruja untuk meraikan warisan Accent dan kejayaan dekad yang bermakna dalam pembentukan jenama dan kemuncak teknologi dalam industri penegangan kulit dan pengkonturan badan. Keluaran terbaharu selama 10 tahun Perjalanan Accent -. Accent Prime- telah mengubah rentak industri dan menawarkan penyelesaian perintis untuk rawatan jenis kulit yang berbeza yang belum pernah berlaku dan tercapai sebelum ini, "kata Ketua Pegawai Eksekutif Alma, Dr. Ziv Karni



Latar Belakang Alma Lasers 

Alma Laser adalah penginovasi laser global, berasaskan cahaya, frekuensi radio dan penyelesaian ultrabunyi untuk pasaran estetika dan pembedahan. Kami membolehkan pengamal menawarkan prosedur yang selamat dan berkesan, justeru membolehkan pesakit mendapat manfaat daripada teknologi dan rawatan tercanggih yang terbukti secara klinikal.


Image may contain: 1 person
Thank you organizer for having me.

Untuk maklumat lanjut sila hubungi:
Danny Leong 

HealMatrix Sdn Bhd

+6018 251 9008

Danny.healmatrix@gmail.com

Website : http://www.almalasers.com

 -MrsPuex-

1 Comments

Akina Scarves said…
Salam ziarah
Jemput singgah blog saya
akinascarves.blogspot.my

InsyaAllah bermanfaat