ZEN ROOMS DENGAN KERJASAMA I-PLACE MANAGEMENT : MEMPERLUASKAN ZEN HOMES DI SHAH ALAM

Assalamualaikum/Hai, 

ZEN Rooms, syarikat rangkaian hotel bajet dan permulaan yang disokong oleh Internet Rocket yang paling cepat berkembang di Malaysia melancarkan kategori baru di Shah Alam - ZEN Homes dengan kerjasama pengurusan i-Place, pengendali perkhidmatan pengurusan perhotelan yang terkemuka. Melalui unit studio gaya moden yang terletak di Shah Alam, ZEN Homes akan menjadi perkhidmatan penginapan bajet yang pertama yang beroperasi di kawasan i-City. Unit studio yang lengkap dengan perkhidmatan seperti hotel.



Dengan peningkatan populariti Shah Alam sebagai destinasi untuk aktiviti hujung minggu, ia menjadi lebih penting untuk memberikan penginapan berkualiti kepada pelancong. Di i-City terutamanya, terdapat peluang untuk menyediakan unit studio yang mempunyai kemudahan seperti hotel dan perkhidmatan yang unggul. ZEN Homes menawarkan studio serba lengkap yang berkualiti tinggi dengan semua kemudahan profesional seperti perkhidmatan pembersihan, wifi percuma, dan kadarnya sama dengan bilik hotel berdekatan di bandar Kuala Lumpur. Dengan harga RM 139, pelanggan akan mendapat unit studio 750 kaki persegi moden dengan kemudahan seperti dapur, gim dan kolam renang.



ZEN Rooms Malaysia Country Manager komen Maxime Chaury "apabila pelanggan tinggal di ZEN Home, mereka pasti akan membayar kadar yang paling kompetitif di pasaran yang 25% kurang daripada rantaian lain dan dijamin mendapat manfaat dari tahun-tahun terbaik- pengalaman hospitaliti kelas yang disediakan ZEN Rooms. Seperti kebanyakan bandar besar lain di Lembah Klang, Shah Alam mempunyai potensi besar sebagai destinasi pelancongan. Kami merancang untuk memperluas ZEN Homes dan berkembang sebanyak 250 unit lagi pada 2019. Kami gembira dapat bekerjasama dengan pengurusan I-Place, yang telah berkembang daripada mengurus unit 5 homestay sederhana hingga kini lebih daripada 100 unit di I City. "

contoh unit studio Zen Homes yang disediakan untuk pelanggan :











Mengenai ZEN Rooms


ZEN Rooms adalah rangkaian penginapan bajet #1 di Asia Tenggara. ZEN Rooms menyediakan penginapan nilai tambah untuk wang dengan menjamin semua keperluan penting yang diperlukan untuk penginapan yang selesa dan kadar yang tiada tandingan bermula dari hanya RM 23. Setiap tetamu ZEN Room dijamin kebersihan, Wi-Fi pantas percuma, katil double yang selesa, AC bekerja , pancuran mandian air panas dan sokongan 24/7 pelanggan. kini boleh didapati di Indonesia, Singapura, Thailand, Malaysia, Filipina, Sri Lanka dan Hong Kong. Ditubuhkan pada pertengahan 2015, ia disokong oleh konglomerat Jerman Rocket Internet, kumpulan telekomunikasi Ooredoo dan pelabur Korea Selatan, Yanolja. Setahun selepas memasuki Malaysia, ZEN kini beroperasi di 7 bandar raya di negara ini, dengan lebih 2,500 bilik di 100 hartanah. Sejak ditubuhkan di Indonesia pada tahun 2015, ZEN telah berkembang pesat ke 6 negara di Asia Tenggara pada tahun 2016 dan telah menjadi pemain dominan dalam pasaran penginapan bajet SEA.


Mengenai I Place Management


I Place Management, sebuah syarikat di bawah Kumpulan Syarikat AEG, adalah pengendali perkhidmatan pengurusan hospitaliti bumiputera. Ia adalah antara pengendali perkhidmatan pengurusan hospitaliti bumiputera yang paling pesat berkembang di Malaysia. Ia telah memilih I City sebagai tumpuan strategiknya kerana persatuan rapat dengan I City dan juga untuk menyokong Tan Sri Lim Kim Hong, Pengerusi Eksekutif I Berhad, visi untuk menjadikan I City sebagai destinasi pelancongan dan terdepan dalam konsep bandar pintar di Negara. Keadaan ekonomi yang mencabar dan kelembapan dalam pasaran hartanah telah mendorong perkhidmatan Pengurusan I Place lagi. Ia telah dipuji oleh beberapa pemaju hartanah untuk bergaul dengan mereka untuk mengurus dan memasarkan hartanah mereka. I Place Management berhasrat menjadikan homestay sebagai kenyataan kepada slogannya - tempat pilihan anda dan dijangka memperluas kehadirannya di Melaka dan Pulau Pinang.

Kalau korang semua nak merasa untuk menginap di area shah alam, pilihlah ZEN ROOMS!
sesuai dengan bajet korang . paling penting, keluarga selesa, hati bahagia.




Check out www.zenrooms.com for booking!
or download ZENROOMS at google apps / apps store.

Have a great day ahead! 

-MrsPuex-

4 Comments

Keyk Hu said…
cantiknya rumah tu
mrhanafi said…
Cantik lah..kalau dapat menginap dalam satu malam pun ok la
Azlinda said…
cantiknya Zen ROom, nak jugak ke sini !
Galaxyoron said…
Appreciatte this blog post