Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Friday, October 17, 2014

Melaka River Cruise

Assalamualaikum..

Sambil berkursus, sambil bercruise gituu..
Hahahaa.. ayat memang nak kene penampau ngn bos..

Sebenarnya ada free session malam kedua. Penceramah yang dijadualkan untuk bagi ceramah malam tu terpaksa memendekkan sesi beliau di petang hari disebabkan oleh masalah yang tak dapat dielakkan. maka, plan B adalah bercruise la kite .. peserta yang lain, membawak diri menikmati suasana malam di Melaka.. sukalahh dorang tuhh.. Janji esok pagi muka memasing ada masa meeting. aku kan urus setia yang baikkklahh sangat..hahaha..bos pon baik jugak tau.. kalau tak, harapan jek la nak nek cruise ni dik non oi..

Mari aku bercerita dengan gambar.. maaf, kualiti gamba kureeng memuaskan. bawak kemera opis, setting pulak kelaut.. hasil pon bolehhh laaa... campur pulak ngn kamera hp..lagi hancus memalam..

haishhh.. gajet lom cukup power lgi nih..

bukti aku dah sampai sini..

Harga tiket ni aku beli siap siap kat hotel Seri Costa, Melaka.
Diskaun dapat RM10.00 adult.
kalau beli kat jeti aku rasa lagi mahal skit kot..
hotel hotel lain aku tak sure ada bagi diskaun ke idok..harap maklong..

our lady driver of the night..kagum kagum kitorang.. siap boleh u turn tanpa langgar tepi tepi tuh..
Pengalaman sangat die nih..
pastu mesti dah lali ngn bau hanyir sungai ni..
heee..sesape yang tak tahan sila bawak mask sendiri ye..
aku kan kental, sedut jekk bau harruummm tuh..kekekeee.. apedehal!!

Hard Rock Cafe

Restoran Cheng Ho


Dutch Harbour Cafe

Perumahan di kampung Morten
 
Comel betul rumah orang portugis ni..
Perkampungan orang portugis di Melaka..
Cantek sangat senibina rumah ..
Ohhsemm!!
Art wall..





Air Panjut Berirama
Kincir angin yang asal sejak zaman dulu dulu..
simpan sebagai khazanah sejarah negara.

Tuan belog sedang kekaguman tengok pemandangan yang bersejarah nih..i likeee!!
Sedikit Video dari my instagram @znooraini alau rajin boleh folo me..heee..
 
 
 


Memuatkan
#melaka #river #cruise #instavid


Sepanjang dalam bot tu, ada penerangan secara ringkas asal usul melaka oleh radio dalam bot tuh..
layann dengar suara ahmad tarmimi ..
 
 
 
 
Link-link yang berkaitan :
 
 


1 comment:

idzwa kamaruddin said...

haritu kitaorg naik free hahaha sebab ade sedara..opss..